וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכרמיאל: גבר בן 75 נמצא ללא רוח חיים בדירתו

25.2.2019 / 14:38

אשתו של ההרוג מצאה אותו בביתם כשעל גופו סימני אלימות קשים והוא מחוסר הכרה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של הגבר, שהיה ללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות, ועולה חשש לפלילים ואף כי מדובר בשוד שהשתבש

צילום: אלי אשכנזי, עריכה: ניר חן

גבר כבן 75 נמצא היום (שני) על ידי אשתו עם סימני אלימות קשים וללא רוח חיים בדירה ברחוב הקטיף בכרמיאל. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו מחוסר הכרה, ללא סימני חיים וקבע את מותו. מהמשטרה נמסר כי עולה חשש לפלילים, וכן נבדקת אפשרות שמדובר בשוד שהשתבש. שוטרים נמצאים בזירה, ונפתחה חקירת נסיבות המוות.

חובש בכיר במד"א, אלי לוי מלאך, שהגיע למקום סיפר כי "כשהגענו לדירה ראינו גבר כבן 75 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

''ראיתי אותו אתמול משקה עציצים בגינה", סיפרה אחת השכנות. "בסביבות עשר וחצי, ירדתי מהדירה שלנו בקומה השלישית ושמעתי דיבורים מהדירה שלו בקומה הראשונה. דיבורים חלשים, שום דבר לא נשמע חשוד. אני בהלם".

עוד בוואלה! NEWS:
כולם מדברים על שלום: המילה שנתניהו יעדיף להשאיר מחוץ לקמפיין
ישוחרר בערב פסח: קוצר עונשו של לוחם דובדבן שירה למוות בחברו
עבירות מין ב-30 ילדות ונערות: כתב אישום נגד הפדופיל מנהריה

זירת הרצח בכרמיאל. אלי אשכנזי, אתר רשמי
זירת הרצח, היום/אתר רשמי, אלי אשכנזי

שכנתו של הנרצח, מרינה וינר, אמרה על הפוגע: "אני מקווה מאוד שהוא לא ירצה לחזור לבניין. לא יודעת מה הוא רצה לעשות פה, אם זה לאומני או פלילי, זה מפחיד".

וינר תיארה כי מדובר בשכנה שקטה. "זאת עיר בלי הרבה בעיות, זה מקרה קשה, במיוחד כשזה קורה פה בבניין", הוסיפה. השכנה העידה כי לא הכירה באופן אישי את הגבר, אולם לתחושתה לא היה מעורב בפלילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת הרצח בכרמיאל. קרדיט משטרה, אתר רשמי
זירת הרצח, היום/אתר רשמי, קרדיט משטרה

תושב טירה, שאדי נאצר, נורה למוות ביום שבת בעיר. אמו, כבת 60, שהייתה איתו בעת הירי, נפצעה באורח קשה. היא הובאה למרפאה בעיר, וחובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהיא פצועה בפלג גופה העליון.

(עדכון ראשון: 12:59)

זירת הרצח בכרמיאל. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully