וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדרס לעיני חבריו לקבוצת הריצה: בן 62 נהרג בתאונת דרכים בהרצליה

25.2.2019 / 7:29

הגבר נפגע בעת שרץ עם חבריו, חצה את מעבר החצייה ונפצע באורח אנוש מפגיעת רכב. צוות מד''א שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים, שם נאלצו גורמי הרפואה לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, נבדק החשד כי חצה את מעבר החצייה באור אדום

2 פצועים מירי בדרך בר יהודה בנשר, 20 בפברואר 2019. מד"א
רץ בקבוצת ריצה ונדרס למוות/מד"א

הולך רגל בן 62 נהרג הבוקר (שני) בתאונת דרכים במהלכה נפגע מרכב ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה. הגבר נדרס בעת חציית מעבר חצייה עם קבוצת הריצה שלו, במעבר החצייה המרומזר ונפגע באורח אנוש מפגיעת הרכב. צוות מד''א הגיע למקום, ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מהחקירה הראשונית עולה כי הגבר נדרס לעיני חבריו לקבוצת הריצה. נסיבות האירוע נחקרות, ובוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירה לאיסוף ממצאים. נבדק החשד אם חצה את מעבר החצייה באור אדום.

פראמדיק מד"א אבינועם ליכטר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

עוד בוואלה! NEWS:
סיום הלוחמה והסכם חלקי: הציפיות של טראמפ וקים מהפסגה
הג'יהאד האסלאמי מאיים: "פיתחנו טיל שיגיע מעזה לת"א ולנתניה"
קרב יריות עם שוטרים בלב הכפר: גל אלימות בטובא זנגרייה | תיעוד

תאונת דרכים חזיתית בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 92 בסמוך לעין גב , פברואר 2019. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון,
זירת התאונה, אתמול/דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

אתמול נהרגה צעירה בת 21 בתאונת דרכים בין רכב פרטי ואוטובוס בכביש 92, סמוך לקיבוץ עין גב, מכיוון צומת יהודיה. בנוסף, בתאונה נפצעו עוד שבעה מנוסעי האוטובוס באורח קל. יהודה ליבוביץ', חובש בכיר במד''א, אמר כי ''מדובר בתאונה קשה מאוד, בכיסא הנהג נלכדה צעירה כבת 21. היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ניסינו להעניק לה טיפול תוך חילוצה מהרכב על ידי הכבאים ולאחר שחולצה, ביצענו בדיקות רפואיות. היא הייתה ללא סימני חיים ונאצלנו לקבוע את מותה.

בנוסף, בליל אמש צעירה בת 24 נפצעה באורח קשה מהתנגשות כלי רכב בחיפה, כשהיא סולת מחבלות ראש ואגן. שני בני אדם נוספים, בני 22 ו-25, נפצעו באורח בינוני בתאונה. צוות מד''א שהגיע למקום פינה שניים מהפצועים לבית החולים רמב''ם בעיר, ואילו הצעירה שנפצעה באורח בינוני פונתה לבית חולים כרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully