וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האסלאמי מאיים: "פיתחנו טיל שיגיע מעזה לת"א ולנתניה"

יפעת רוזנברג

24.2.2019 / 21:35

בסרטון ששודר בטלוויזיה האיראנית טען ארגון הטרור כי הצליח לפתח טילים מדויקים תוצרת איראן שעשויים להגיע לנתניה ואף "רחוק מכך". לדברי דובר הארגון מה שנלקח בכוח - ייענה בכוח: "לכיבוש אין מקום על אדמת פלסטין, או שהוא ייסוג ממנה או שיקבל מכות כואבות"

מערכת וואלה!

"הצלחנו לפתח טיל שיכול להגיע מרצועת עזה לתל אביב ונתניה", כך טוען הערב (ראשון) הג'יהאד האסלאמי בסרטון תיעודי ששידר בטלוויזיה האיראנית. לטענת ארגון הטרור ייתכן שהטיל אף יכול להגיע "רחוק מכך, רק אללה יודע כמה". דובר הארגון אבו חמזה הדגיש כי בנוסף הוא מחזיק בטילים מדויקים.

דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי הוסיף עוד כי בידי גדודי אל-קודס טילים מדויקים מבחינת יכולת פיצוץ והרס "את הטווח אליהם הם יכולים להגיע רק אללה יודע כמה". בסרט ששודר הערב וכולל גם הדגמת היכולות הצבאיות שבידי הארגון אמר אבו חמזה כי מה שנלקח בכוח לא ייענה אלא בכוח. "אנו מצפים מכל המדינות והארגונים הערבים והאסלאמיים לעמוד לצד העם הפלסטיני", הבהיר.

עוד בוואלה! NEWS:
"בזה לכם, חבורת גזענים": העימות החריף בין יחימוביץ' לאח של בן גביר
בגיל 106: הלכה לעולמה קיקה רם הגננת המיתולוגית של קיבוץ יגור
פשיטה על מועדוני חשפנות בת"א: 11 חשפניות עובדות זרות נעצרו

טיל חדש וכבד בעל טווח ארוך במיוחד של הג'יהאד האיסלאמי. אתר רשמי
"הטיל יגיע רחוק מכך, רק אללה יודע כמה". הטיל שטוען הג'יהאד כי יגיע לנתניה מתוך הסרטון/אתר רשמי

אבו חמזה תיאר תמרון שמופיע בסרט ואמר כי מדובר בחלק קטן ממה שיראה "הכיבוש" בכל עימות עתידי. "הכיבוש אמר שבמלחמות הקודמות הוא הרס את תשתית הטילים של גדודי אל קודס, אולם התשובה היא טיל לאשקלון והטילים שיגיעו לכל הערים הכבושות", אמר הדובר. "הארגון הצליח באמצעות מהנדסיו לפתח טילים שיכו את ירושלים, תל אביב, נתניה ומה שאחרי שנתניה. הטיל הראשון שנירה על תל אביב הוא טיל מתוצרת איראנית, ציין.

עוד אמר כי "לכיבוש הישראלי אין מקום על אדמת פלסטין, או שהוא ייסוג ממנה או שיקבל מכות כואבות". אבו חמזה התייחס גם לשחרור האסירים הפלסטינים בישראל ואמר כי חובה לקחת בשבי חיילים ציונים כדי להחליף אותם באסירי הג'יהאד הכלואים בישראל".

עוד באותו נושא

פורסם תיעוד ירי בחייל צה"ל: "זה הקצין שנפצע בראשו בגבול עזה"

לכתבה המלאה
טיל חדש וכבד בעל טווח ארוך במיוחד של הג'יהאד האיסלאמי. אתר רשמי
"חובה לקחת בשבי חיילים ציונים כדי להחליף אותם באסירי הג'יהאד הכלואים בישראל". טיל לפני שיגור. מתוך סרטון הג'יהאד/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully