וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה: ארה"ב לא תהיה בטוחה ללא תוצאות בפסגה עם טראמפ

24.2.2019 / 13:35

התקשורת הרשמית של פיונגיאנג האשימה את המפלגה הדמוקרטית בארה"ב בניסיון לחבל בפסגה השנייה בין קים וטראמפ שתיערך השבוע בהאנוי, וביקרה את הממשל האמריקני על שהוא "מטה אוזן" למתנגדי הדיאלוג בין המדינות. "ללא התקדמות, אזרחי ארה"ב לעולם לא יהיו חופשיים מאיומים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

כלי התקשורת הרשמיים של קוריאה הצפונית האשימו היום (ראשון) את אנשי המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית וכן גורמים נוספים בניסיון לחבל בפסגה השנייה בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, שצפויה להתקיים השבוע בהאנוי.

לצד האשמה זו, סוכנות הידיעות הרשמית KCNA האשימה את ממשל טראמפ בכך שהוא "מטה אוזן" למתנגדי הדיאלוג בין המדינות, גם לאחר שפצח ביוזמה הדיפלומטית להגיע להבנות בין וושינגטון ופיונגיאנג.

לקריאה נוספת
בין לנין לסקייטבורד: קים חולם על וייטנאם משלו
"צפון קוריאה חטפה את בת השגריר שערק באיטליה, חשש שתעונה"
עריק צפון קוריאני בכיר: קים לא יוותר על הגרעין

וייטנאם פסגת ארצות הברית צפון קוריאה קים דונלד טראמפ פסגה גרעין. GettyImages
טראמפ וקים ייפגשו השבוע לפסגה שנייה בהאנוי/GettyImages

"אם המשא ומתן הקרב ובא בין קוריאה הצפונית וארצות הברית יסתיים ללא תוצאות, כפי שרוצים כוחות יריבים, אזרחי ארצות הברית לעולם לא יהיו חופשיים מאיומים שיכניסו אותם לפאניקה", נאמר.

טראמפ וקים ייפגשו השבוע פעם נוספת, בבירת וייטנאם, שמונה חודשים אחרי הפגישה ההיסטורית בסינגפור. עם זאת, פיונגיאנג נקטה מעט מאוד צעדים בשטח מאז וגם בקהיליית המודיעין בארצות הברית מטילים ספק בכך שמנהיג קוריאה הצפונית אכן יוותר לחלוטין על נשקו הגרעיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully