וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של בר רפאלי הורשע באיומים כלפי סגן ראש עיריית הוד השרון

17.2.2019 / 17:13

רפי רפאלי נידון לשלושה חודשי מאסר על תנאי לאחר שקרא לעבר יואב רוזן שיחסל אותו ואף קילל את בתו. סנגורו של רפאלי מסר כי חרף ההרשעה, הוא מרוצה מהכרת בית המשפט בהתנהגותה הרשלנית של המשטרה במהלך החקירה: "המשטרה מתנכלת לרפי רפאלי, אנו מסופקים מהביקורת"

רפי רפאלי אבא של בר רפאלי. יוני טובלי
קרא לעבר סגן ראש עיריית הוד השרון "אני אחסל אותך". רפי רפאלי/יוני טובלי

רפי רפאלי, אביה של בר רפאלי, הורשע היום (ראשון) באיומים כלפי סגן ראש עיריית הוד השרון לשעבר, יואב רוזן, ונידון לשלושה חודשי מאסר על תנאי. על פי הכרעת הדין של השופט אביב שרון, מבית משפט השלום בכפר סבא, ב-2106 נסע רפאלי מאחורי רכבו של רוזן, שלא נסע מספיק מהר לטעמו. הוא ניסה לעקוף אותו, ולבסוף כשרוזן עצר ברמזור, נעמד ליד רכבו ואמר לו שלוש פעמים "הבת שלך זונה", וכן "אני אחסל אותך".

סנגורו של רפאלי, עו"ד שרון נהרי, מסר בתגובה כי "בית המשפט הרשיע את רפי רפאלי באיומים, אך ההרשעה היא כעין וכאפס לעומת הביקורת הקשה וכתב האישום שלמעשה נולד נגד המשטרה בעקבות הכרעת הדין". עו"ד נהרי הוסיף ואמר כי בית המשפט קבע שהמשטרה נהגה ברשלנות, "היו הבדלי חקירה שהמתלונן לא זיהה אותו ואי אפשר להתבסס על דברי המתלונן והדברים האלה, כולל העובדה שהוא קבע שיש התנכלות לרפי רפאלי, נותנים לנו מענה לכל התקופה שאנחנו זועקים כי המשטרה מתנכלת לרפי רפאלי, גם בצד ההרשעה אנחנו מסופקים מאוד מהביקורת נגד המשטרה".

עוד בוואלה! NEWS
הרישום בחו"ל והמסר המרתיע של מס הכנסה: ההסתבכות של בר רפאלי
יותר מ-23 מיליון שקלים: בר רפאלי תועמד לדין על עבירות מס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully