וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדליק ג'וינט וראה טיגריס: המפגש התמוה שהציל טורף מהשבי

אדם שהלך לעשן קנאביס במחסן בטקסס גילה שם להפתעתו נמר. למרות שנראה כי במקום לא מתגורר איש, לצד הטיגריס הושארו חבילות בשר. כוחות שהוזעקו למקום הרגיעו את החיה, ששוקלת כ-160 ק"ג, והעבירו אותה לחווה בה נמצאים יותר מ-800 בעלי חיים

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

מפגש תמוה עם אדם שעישן קנאביס ביוסטון שבטקסס הוביל טיגריס למצוא בית. הנמר, המכונה טייסון בעקבות הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", התגלה ביום שני האחרון במחסן בית נטוש על ידי המעשן. למרות שנראה כי הבית עומד ריק במשך תקופה, לצד הטיגריס היו כמה חבילות של בשר.
שוטרים שהוזעקו למקום הרגיעו את החיה ששוקלת כ-160 קילוגרמים, הוציאו אותה מהמחסן ולקחו אותה למקלט לבעלי חיים. מאוחר יותר הועבר הטיגריס לחווה בטקסס בה נמצאות יותר מ-800 חיות, בהן שני נמרים.

"החווה משתרעת על פני חמישה דונמים של סביבה מיוערת באופן טבעי, שמדמה את תנאי המחיה בטבע", נמסר מארגון "Humane Society" הפועל למען בעלי חיים. "בהתאם להחלטה בנוגע למשמרות קבועה, ייתכן וכאן יהיה ביתו של הטיגריס".

עוד בעולם
דיווח: המעוז האחרון של דאעש בסוריה נפל בידי המורדים הכורדים
ארה"ב: 5 הרוגים מירי באזור תעשייה סמוך לשיקגו; היורה מת
מת השורד האחרון מ"הבריחה הגדולה" בגיל 99

טיגריס שנמצא בטקסס והצליח להינצל מהשבי. רויטרס
ניצל משבי. הטיגריס טייסון/רויטרס

אף על פי שנראה כי טייסון נמצא בבריאות טובה, הוא נמצא כעת בהסגר. הטיגריס לומד לדרוך על דשא ומפזז בזהירות במתחם הסגור תחת עיניהם הבוחנות של כמה ממעריציו החדשים. "הפעם הראשונה שראינו אותו יוצא מהכלוב אל הדשא הייתה מחממת לב", סיפרה הווטרינרית ד"ר מיקאלה וטרס. "זה כמו ללכת על חול חם. הוא מעולם לא דרך על דשא בעבר".

התיק נמצא תחת חקירה וטרם התברר אם מישהו יואשם בבעלות לא חוקית של הטיגריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully