וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקה הרפואית של טראמפ: "במצב בריאותי טוב מאוד אך סובל מהשמנה"

הנשיא בן ה-72 שידוע בחיבתו העזה למזון מהיר, הגביר בשנה האחרונה את מינון התרופה שהוא נוטל להורדת כולסטרול. בעבר הומלץ לו לפתוח בדיאטה ולהשיל כ-4.5 קילוגרמים ממשקלו, אך סגן דוברת הבית הלבן אמר כי הוא "לא ממלא אחריה בצורה אדוקה"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

הבית הלבן שחרר אמש (חמישי) את תוצאות הבדיקה הבריאותית של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בדיקה שאותה עבר בשבוע שעבר בבית החולים הצבאי, וולטר ריד. לפי תוצאות הבדיקה, הנשיא בן ה-72 נמצא "במצב בריאותי טוב מאוד באופן כללי". צוות של 11 רופאים ובראשם ד"ר שון קונלי, ביצעו את הבדיקות לטראמפ במשך ארבע שעות.

לפי הבדיקה, במהלך השנה החולפת עלה הנשיא שני קילוגרמים וכעת הוא שוקל 110 קילו. מצב זה מעביר אותו מבחינת מדד ה-BMI ממצב של עודף משקל למצב של השמנה. עוד נמסר, כי הנשיא הגביר במהלך השנה החולפת את מינון התרופה שהוא נוטל להורדת כולסטרול. נתון נוסף שעלה מן הבדיקה הוא כי לחץ הדם של הנשיא הוא 118/80, לעומת 116/70 בשנה שעברה.

עוד בוואלה! NEWS
יממה להשבתת הממשל: טראמפ יחתום על הפשרה, אך יכריז על מצב חירום
הסנאט אישר: וויליאם בר מונה לתובע הכללי של ארצות הברית
ראש ה-FBI לשעבר: שקלנו לגייס חברי ממשל כדי להדיח את טראמפ

נשיא ארה"ב, על רקע המזון המהיר שהוגש בבית הלבן 15 בינואר 2019. רויטרס
נשיא ארה"ב ומולו מזון מהיר שהוגש בבית הלבן, בעת שאירח שחקני פוטבול בינואר האחרון/רויטרס

רופא הבית הלבן, שון קונלי, אמר בתום הבדיקה בשנה שעברה כי הנשיא "בריא מאוד", וכי הוא צופה שהוא יישאר כך גם לאחר תקופת הנשיאות שלו. הנשיא ידוע בחיבתו הרבה למזון מהיר, בדגש על המבורגרים, צ'יפס ועוף מטוגן. בשנה שעברה הומלץ לו להשיל כ-4.5 קילוגרמים ממשקלו באמצעות שילוב של פעילות גופנית וגיוון של התפריט, בין היתר על ידי צריכה של יותר דגים ופחות בשר אדום, אולם בבית הלבן הודו כי הדבר לא קרה. "הנשיא קיבל תכנית להתעמלות ודיאטה בשנה שעברה אבל הוא מודה שהוא לא ממלא אחריה בצורה אדוקה", אמר הוגאן גידלי, סגן דוברת הבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully