וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולען נפער בכביש בפתח תקווה - ויצר עומסים כבדים | תיעוד

הבור בקוטר של 3 מטרים נפער בכביש בפינת הרחובות ז'בוטינסקי-שנקר בעיר. כתוצאה מכך המשטרה חסמה לתנועת כלי רכב שני נתיבים ובמקום נוצרו עומסי תנועה כבדים. צוות נת"ע הגיע למקום לתיקון המפגע ונמסר כי "אין לבור שנפער קשר לעבודות חפירה שמבצעת החברה"

צילום: תוכן גולשים – שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, עריכה: ניב מעוז

בולען נפער היום (שלישי) בכביש בפינת הרחובות ז'בוטינסקי-שנקר בפתח תקווה לכיוון מזרח. כתוצאה מהבור בקוטר שלושה מטרים, המשטרה חסמה לתנועת כלי רכב שני נתיבים ובמקום נוצרו עומסי תנועה כבדים בתוך העיר וגם בכביש 4.

נתנאל אנגל, חובש בכיר של מד"א שהגיע למקום סיפר כי "באזור השעה 14 נסעתי עם הקטנוע של מד"א מצומת גהה לתוך פתח תקווה. כמאה מטר אחרי, היה רכב שעבר הגלל האחורי שלו ממש נכנס בתוך בור בכביש. הבנו שקורה משהו. נהג שלידי עצר עם הרכב עצר וחסם את האזור של הבור. ואז התחילו להיווצר סדקים בכביש, ואחרי 30 שניות כל הכביש קרס פנימה. נהיה בולען גדול של שלוש ארבע מטר קוטר על שלוש מטר עומק. היה יכול להיות אסון גדול מאוד. אם לא היו מבחינים בדבר הזה והכל נגמר בשלום. המתנו עד שהמשטרה הגיעה וחסמה את המקום ואת כל הנתיבים".

קטע הכביש שבו נפער הבולען נתון לאחריות נת"ע וצוותים של נת"ע פועלים במקום לתיקון המיפגע. הצפי לתיקון לטענתם יימשך "שעות", כך נמסר לוואלה! NEWS. במקביל ביקשו בנת"ע להדגיש כי אין לבור שנפער קשר לעבודות חפירה שמבצעת החברה. המקום סמוך מאד לאתר עבודות פרוייקט הרכבת הקלה של נת"ע בו צפויות להתחיל בקרוב עבודות חפירה, אבל אלה טרם החלו והציוד ההנדסי הכבד עדיין בשלבי הרכבה.

עוד בוואלה! NEWS:
העיתונאית ששפכה שמן על אמה הורשעה בגרימת מוות ברשלנות
"נגד כל סוגי האלימות": פלסטינים הגיעו לנחם את משפחתה של אורי
החשוד ברצח הצעירה לפני 25 שנה לחוקרים: הייתי בזירה, לא רצחתי

בולען שנפער בדרך פ"ת 12 בפברואר 2019. אתר רשמי
בקוטר 3 מטרים. הבולען בפתח תקווה, היום/אתר רשמי

הבולען באתר העבודות בפתח תקווה לא גרם לנפגעים בנפש אולם בחודש אוקטובר האחרון נהרג באתר העבודה של הרכבת הקלה בתל אביב בני גרינברג, בן 73 מאשדוד. זאת, לאחר שפגע בו מערבל בטון במקום - בצומת הרחובות החשמונאים-פינת קפלן. גרינברג היה מנהל העבודה באתר מטעם חברת "דניה סיבוס". צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו במצב אנוש תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, לבית החולים איכילוב שבעיר, שם נפטר מפצעיו כעבור זמן קצר.

עוד באותו נושא

הקרב על הרכבת הקלה בבני ברק נמשך: "נפסיק את המים לעבודות בשבת"

לכתבה המלאה
בולען שנפער בדרך פ"ת 12 בפברואר 2019. אתר רשמי
עומסים כבדים נוצרו במקום. הבולען בפתח תקווה, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully