וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הרכבת הקלה בבני ברק נמשך: "נפסיק את המים לעבודות בשבת"

פרסום ראשון: אחרי שבית המשפט הורה על המשך קיום העבודות בשבתות חרף עתירת העירייה, חברת "מי ברק" הודיעה לנת"ע ודניה סיבוס על כוונתה להפסיק לספק מים לאתר העבודות. בתגובה, דניס סיבוס עתרה לבית המשפט כדי שיאסור על תאגיד המים לחדול מאספקתם

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם

תאגיד המים של בני ברק איים בהפסקת הזרם בשבת לעבודות הרכבת הקלה - כך נודע לוואלה! NEWS. בימים האחרונים הודיעה חברת "מי ברק", לחברות המבצעות בפרויקט - נת"ע ודניה סיבוס - כי בכוונתה להפסיק לספק מים לאתרי העבודה של הרכבת בשבתות. זאת, אף שבחודש שעבר אישר בית המשפט לחברות להמשיך את העבודות גם בשבת.

בחודש שעבר אישרה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, לימור ביבי, את המשך קיום העבודות לבניית הרכבת הקלה בשבת, בתחומי העיר בני ברק. השופטת אמנם הותירה על כנו את צו המניעה שהוצא יום לפני כן כנגד העבודות, אך ניסחה אותו כך שניתן יהיה להמשיכן בכל זאת, לאחר שהשתכנעה כי עצירת מכונות הכרייה מתחת לשטח הבנוי של העיר תגרום לסכנת נפשות.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: איראן תכננה פיגועים באירופה; מרקל: נוכחותה בגולן - סכנה
המתיחות בעזה: צה"ל מתגבר כוחות בגבול; סוללות כיפת ברזל נפרסו
הולנד: סיכלנו ניסיון רוסי לפרוץ לארגון למניעת הפצת נשק כימי

עבודות הרכבת הקלה בתל אביב הופסקו, רחוב אלנבי, 22 בנובמבר 2015. יותם רונן
אתר עבודות הרכבת הקלה בתל אביב/יותם רונן

למרות החלטת בית המשפט, בימים האחרונים קיבלו החברות המבצעות את הודעת חברת המים העירונית. בתגובה הגישה היום חברת דניה סיבוס לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בקשה דחופה על ידי עורכי הדין יניב דקל וענת קרנר ממשרד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' לאסור על תאגיד המים העירוני, שנמצא בבעלות העירייה, לנתק את המים בשבתות.

בבקשה טוענות חברת דניה סיבוס כי "אספקת מים שוטפת לאתרי העבודות של הרכבת הקלה גם בשבתות וחגים נדרשת הן למניעת עצירת העבודה השוטפת של מכונות הכרייה המהווה סכנת בטיחות, והן לשם צרכים בטיחותיים באתרים בהם לא מתבצעת עבודה בשבת, אך יש בהם נוכחות של מאבטחים, בשר ודם, אשר זקוקים למים ואשר בין היתר אמונים לתת מענה ראשוני במקרה של שריפות שחלילה יפרצו באתרי הבנייה במהלך השבת".

עיריית בני ברק הגיבה להחלטת תאגיד המים ומסרה כי "תאגיד המים הוא גוף פרטי, ואין לו קשר לעירייה, יחד עם זאת ההחלטה של תאגיד המים היא מקובלת על הדעת. נמתין לדיון בנושא ונפעל לפי החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully