וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תקלה בקטר: תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים הופסקה זמנית

10.2.2019 / 9:42

תנועת הרכבת בקו הנמצא בהרצה חזרה לסדרה לאחר כשלוש שעות עם הגעתו של קטר חלופי. מרכבת ישראל נמסר כי התנועה חודשה בתדירות מלאה של שתי רכבות בשעה לכל כיוון. בזמן השיבושים העמידה הרכבת לרשות הנוסעים בנתב"ג היסעים, ואילו הנוסעים בירושלים הופנו לתחבורה ציבורית

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים הופסקה הבוקר (ראשון) בשל תקלה בקטר, וחודשה לאחר כשלוש שעות. מרכבת ישראל נמסר כי התנועה בקו חודשה בתדירות מלאה של שתי רכבות בשעה לכל כיוון. בעת השיבושים הנהלת הרכבת הזמינה היסעים לרשות הנוסעים בתחנת נמל התעופה, ואילו הנוסעים מירושלים הופנו לתחבורה ציבורית, הממוקמת בסמוך לתחנת הרכבת.

הקו, שנמצא בהרצה, נחנך בטקס חגיגי בספטמבר האחרון בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר התחבורה ישראל כץ ובכירי רכבת ישראל. הקו לעיר הבירה אמור היה להיות גולת הכותרת של מהפכת התחבורה, אולם סובל מתקלות כמעט על בסיס יומיומי. רק בשבוע שעבר, בשל תקלה דומה בקטר, חלו שיבושים בתנועת הרכבות בקו, שחזרה לסדרה לאחר יותר משעה. המשאבים הנדרשים להפעלת הקו, בהם קרונות שנמשכו מקווים אחרים, הביאו לתלונות קשות מצד הנוסעים על הצפיפות והסכנות בקווים בכל רחבי הארץ.

עוד בוואלה! NEWS:
יממה לאחר מעצרו: צה"ל מיפה את בית החשוד ברצח הצעירה בירושלים
מפסידים, הביתה: הפריימריז המדכאים של מפלגת העבודה
עוד יום מתחת למטריה: גשמים צפויים ברחבי הארץ, שלג יירד בחרמון

תקלה ברכבת מנתב"ג לירושלים 15 באוקטובר 2018. בניה, חדשות 0404, מערכת וואלה! NEWS
תקלה בקו נתב"ג-ירושלים, אוקטובר 2018/מערכת וואלה! NEWS, בניה, חדשות 0404

קו זה שובר שיאים ישראליים בהם הגשר הארוך בישראל, הגשר הגבוה ביותר, המנהרה הארוכה בישראל ותחנת הרכבת העמוקה ביותר, שהיא גם אחת מהתחנות העמוקות ביותר בעולם. חוץ מהיכולות הפיזיות, קו זה גם שבר שיאים תקציביים כשעלותו הייתה אמורה להסתכם בכ-6.86 מיליארד שקלים, אבל על פי ההערכות, עד שתסתיים הקמתו עלותו תהיה שלושה מיליארד שקלים יותר מהתכנית המקורית - חדשות רעות לחברה המפסידה.

(עדכון ראשון: 08:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully