וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד שהסתיים במעצר במסגד: כך נתפס החשוד ברצח בירושלים

מאז נמצאה גופת הצעירה אורי אנסבכר ביער עין יעל שבירושלים, כוחות גדולים של משטרה אספו ראיות בשטח, ואז שרטטו בשב"כ באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים את מסלול בריחתו של החשוד. בתום 24 שעות הוא נתפס סמוך למסגד, לאחר שכוח ימ"מ סגר על המבנה

צילום: רוני כנפו

רצח בירושלים - עדכונים אחרונים

-החשוד, תושב חברון, נעצר על ידי כוחות הביטחון והועבר לחקירת שב"כ
-בכלי תקשורת פלסטיניים דווח על הפרות סדר בפעילות באזור רמאללה
-הנרצחת, אורי אנסבכר בת ה-19, הובאה למנוחות בתקוע
-מתחזק החשד כי הרקע לרצח לאומני

ב-11 בבוקר ביום חמישי דיווחו קרוביה של אורי אנסבכר, בת 19 מתקוע, על היעדרותה. כמעט שבע שעות אחר כך אותרה גופתה עם סימני אלימות קשים בפלג הגוף העליון בעין יעל שבירושלים, סמוך למרכז בו התנדבה בשירות לאומי.

יממה לאחר מכן תפסו כוחות ימ"מ, שב"כ וצה"ל את החשוד ברצח ברמאללה, זאת לאחר יום חיפושים נרחב בזירת האירוע ובאזור, בסיוע מסוק ועשרות שוטרים. אנשי ימ"ר אספו ראיות בשטח, ולאחר מכן נכנס השב"כ לתמונה. אנשיו שרטטו באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים את מסלול בריחת החשוד.

החשוד, תושב חברון, נתפס סמוך למסגד, לאחר שכוח הימ"מ סגר על המבנה. הוא הועבר לחקירת שב"כ. צו איסור פרסום הוטל על פרטי האירוע. מהמשטרה נמסר כי "מרגע מציאת גופתה של אנסבכר, פעל צוות חקירה משותף של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי לאתר כל פיסת מידע, ממצא וראייה שיכולה להוביל לזהותו של החשוד ברצח".

לקריאה נוספת:
"אמרת שאת צריכה קצת זמן לבד": היום האחרון של אורי
"ילדה של אור": מאות בהלוויית אורי אנסבכר שנרצחה בירושלים
הרצח בירושלים | אורי נעדרה שעות ונמצאה מתה ביער: "נשמה קדושה"

פעילות כוחות הביטחון על פי דיווחים פלסטינים, 8 פברואר 2019. אתר רשמי
אל בירה, אמש/אתר רשמי

"החקירה הובילה למבצע משותף של המשטרה, לוחמי הימ"מ, שירות הביטחון הכללי וצה"ל במהלכו נעצר החשוד ברמאללה", הוסיפו במשטרה. אתמול התחזק החשד כי הרקע לרצח לאומני, ובכלי תקשורת פלסטיניים דווח על פעילות כוחות הביטחון באל-בירה שבאזור רמאללה. על פי הדיווחים, במקום התפתחו הפרות סדר שבמהלכן נפצעו כמה פלסטינים.

במשטרה מעריכים כי בשעות הקרובות ניתן יהיה להסיר חלק מצו איסור הפרסום, ואומרים כי מדובר באחד ממעשי הרצח הקשים והאכזריים, והזירה הייתה מורכבת, עבודת האיסוף בשטח בשלבי החקירה הראשונים אפשרו את פריצת הדרך שהביאה ללכידתו של החשוד.

אנסבכר הובאה אתמול למנוחות בבית העלמין בתקוע בנוכחות עשרות אנשים. מכריה של אנסבכר סיפרו כי היא ביקשה בבוקר היעלמותה להתבודד אחרי שסיירה במדבר ולכן הגיעה אל אותו היער הסמוך למרכז יעלים בו פעלה במסגרת השירות הלאומי. אנסבכר הותירה אחריה הורים וארבעה אחים.

אורי אנסבכר מתקוע, בת 19 שגופתה נמצאה בירושלים. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
כוחות גדולים חיפשו אחר החשוד ברצח הצעירה אורי אנסבכר/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully