וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: איראן תעביר את מרכז האספקה בסוריה מנמל התעופה בדמשק

7.2.2019 / 18:12

ברוסיה דווח כי הסיבה להעברת מרכז האספקה מנמל התעופה, היא התקיפות החוזרות מצד ישראל במקום. טהראן צפויה להעביר את המרכז לבסיס T-4 בחומס - שכבר הותקף כמה פעמים על ידי ישראל בעבר

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

טהראן מתכננת להעביר את מרכז האספקה שלה בסוריה מנמל התעופה בדמשק אל בסיס T-4 בחומס - כך מפרסמת היום (חמישי) רשת RT. זאת, על פי גורמים שדיברו עם הרשת, בשל התקיפות החוזרות של ישראל.


גם בסיס T-4 הותקף כמה פעמים על ידי ישראל, בין היתר אחרי חדירת המל"ט האיראני בפברואר אשתקד ובתקרית נוספת באפריל, שבה נהרגו כמה מאנשי משמרות המהפכה. בעקבות התקיפה באפריל, שוגרו במאי עשרות רקטות לרמת הגולן בהוראתו של מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה קאסם סולימאני, ובתגובה יצאה ישראל למבצע "בית הקלפים", שבו הותקפו מטרות איראניות רבות בשטח סוריה.

לקריאה נוספת
בכיר איראני מבקר בסוריה: "נגיב בנחישות ובהתאם לתקיפות ישראל"
פוטין לא מחכה שישמידו לו את הטילים: הנשק שובר השוויון בסוריה
ראש המודיעין האמריקני: איראן עשויה להגיב לתקיפות ישראל בסוריה

יירוט אווירי- תיעוד: מסוק אפאצ'י תקף מל"ט איראני, שחדר מסוריה; בתגובה, הותקף בסיס השליטה שלו בחומס. דו"צ, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד מתקיפת צה"ל בבסיס T-4 בחודש פברואר האחרון/מערכת וואלה! NEWS, דו"צ

מוקדם יותר השבוע הזהירה איראן כי היא תגיב ב"נחישות ובהתאם" אם ישראל תמשיך לתקוף את מטרותיה בסוריה. מזכיר המועצה לביטחון לאומי של איראן, עלי שמחאני, אמר בפגישה עם שר החוץ של סוריה ווליד אל-מועלם כי התקיפות של ישראל מפרות את השלמות הטריטוריאלית של סוריה ועל כן הן "אינן מתקבלות על הדעת". "אם הפעולות האלו יימשכו, אנחנו ננקוט צעדים מחושבים כהרתעה וכתגובה נחושה והולמת על מנת ללמד שיעור את השליטים הפושעים והשקרנים של ישראל", אמר שמחאני, שצוטט על ידי סוכנות הידיעות האיראנית פארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully