וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר איראני מבקר בסוריה: "נגיב בנחישות ובהתאם לתקיפות ישראל"

5.2.2019 / 15:58

מזכיר המועצה לביטחון לאומי שמחאני נפגש עם שר החוץ הסורי בדמשק והזהיר את ישראל מפני המשך התקיפות. "נלמד את השליטים הפושעים והשקרנים של ישראל לקח", הזהיר

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

איראן הזהירה היום (שלישי) כי היא תגיב ב"נחישות ובהתאם" אם ישראל תמשיך לתקוף את מטרותיה בסוריה. מזכיר המועצה לביטחון לאומי של איראן, עלי שמחאני, אמר בפגישה עם שר החוץ של סוריה ווליד אל-מועלם כי התקיפות של ישראל מפרות את השלמות הטריטוריאלית של סוריה ועל כן הן "אינן מתקבלות על הדעת".

"אם הפעולות האלו יימשכו, אנחנו ננקוט צעדים מחושבים כהרתעה וכתגובה נחושה והולמת על מנת ללמד שיעור את השליטים הפושעים והשקרנים של ישראל", אמר שמחאני, שצוטט על ידי סוכנות הידיעות האיראנית פארס.

שר החוץ של משטר אסד אמר כי "ממשלת סוריה רואה הכרח בשמירת הכוחות האיראניים בשטח סוריה". גם איראן מצהירה כי היא תמשיך לעשות זאת, חרף התקיפות החוזרות ונשנות של ישראל נגד מטרותיה ונגד מיליציות שיעיות הנתמכות על ידי בסוריה. לאחרונה התרבו ההתבטאויות של בכירים בישראל על הפעילות נגד איראן בסוריה, שנשמרה תחת מעטה של עמימות במשך שנים.

בחודש שעבר הזהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל תמשיך לתקוף מטרות איראניות בסוריה ודחק בטהראן לסגת מהמדינה במהירות. זאת אחרי שחיל האוויר תקף מצבורי נשק ומטרות אחרות של איראן בתגובה לשיגור רקטה לרמת הגולן.

חיילי צה"ל, בעמדת תצפית בהר בנטל, בגולן על - מנת להשקיף על מעבר קוניטרה בעקבות ההסלמה בגזרה 21 בינואר 2019. רויטרס
חיילים בעמדת תצפית ברמת הגולן, בחודש שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully