וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS: נקבע תאריך להחלפת מנהל לרמב"ם

1.2.2019 / 10:31

כהונתו של מנהל בית החולים היוצא הוארכה עד ל-21 בפברואר, אז ייבחר משרד הבריאות את מחליפו. זאת לאחר שביטולה של ישיבת ועדת הבחינה, שנקבעה ליום לפני פרישתו של פרופ' ביאר, עוררה את זעם הצוות הרפואי. יו"ר ועד רופאי רמב"ם: "מברך על פיזור הערפל בעניין"

רופאים בבית חולים רמב"ם לא הגיעו לעבודה, נובמבר 2011. ערן גילווארג
מועד חדש למינוי מנהל לבית החולים. רמב"ם/ערן גילווארג

משרד הבריאות הודיע ייבחר מנהל לבית החולים רמב"ם בחיפה ב-21 בפברואר - כך נודע היום (שישי) לוואלה! NEWS. כהונת המנהל היוצא, פרופסור רפי ביאר, הוארכה עד מועד זה. ביאר אמור היה לסיים את תפקידו אתמול, אולם טרם מונה לו מחליף. זאת לאחר שישיבת ועדת הבחינה של משרד הבריאות שהייתה צריכה להתקיים השבוע בנושא - בוטלה.

לפני כחודשיים נערך מכרז לתפקיד מנהל בית החולים. ד"ר מיכאל (מיקי) הלברטל, אחד מסגניו של ביאר, מתמודד על התפקיד. מולו ניגש למכרז מועמד נוסף שנותר עד כה אלמוני ולא ידוע אם נותר במרוץ או פרש. ועדת משרד הבריאות, בראשותו של מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב, תתכנס כאמור בעוד כשלושה שבועות ותבחר את המועמד שינהל את בית החולים הגדול בצפון.

יו"ר ועד רופאי רמב"ם, פרופסור יהודה אולמן, אמר היום לוואלה! NEWS כי הוא "מברך על פיזור הערפל בעניין אם כי היינו מעדיפים מועד קרוב יותר. שמחים שביאר יוכל להספיק עוד אי אילו מיזמים, כי אין אצלו רגע דל".

עוד בוואלה! NEWS:
"תלויה בחלון": ניסתה לפרוץ לדירת האקס בבניין בת"א ונתקעה | צפו
לנצל את השקט השברירי: הכסף הקטארי לא השביע את התיאבון של חמאס
מיליונים מושבתים בבתיהם: 21 הרוגים בגל הקור הקיצוני בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמב"ם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית החולים זעמו השבוע עם קבלת ההודעה על דחיית התכנסות ועדת הבחירה של משרד הבריאות. רופאים העידו כי יום סיום עבודתו של ביאר היה ידוע עוד לפני 67 שנה. זאת משום שביאר, שמונה לתפקיד ב-2006, הכריז תמיד כי יעבוד רק עד גיל הפרישה ולאחר מכן יתפנה לעיסוקים אחרים. ואכן, ב-20 בינואר, חגג יום הולדת 67.

"זה שערורייתי, מקומם, וגם מזלזל ומבייש", אמר השבוע לוואלה! NEWS יו"ר ועד רופאי רמב"ם. "אפשר היה לקיים את ישיבת הוועדה שעתיים קודם או שעתיים אחרי. אפשר לשלוח ממלא מקום או מחליף. לא ייתכן שהחלטה כזו, שאמורה הייתה להינתן בכל מקרה באיחור ומחכים לה חודשים ארוכים אם לא שנים, תתבטל בשל אירוע כזה או אחר".

לדבריו של אולמן, "לכל בן אדם יש תחליף, ולכל שעה יש שעה אחרת ביום. זה מראה כמה נמוך בסדר החשיבויות נמצא בית החולים הזה ונמצאת בריאות הציבור בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully