וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תלויה בחלון": ניסתה לפרוץ לדירת האקס בבניין בת"א ונתקעה | צפו

31.1.2019 / 9:00

פקחי הסיור העירוניים בתל אביב מצאו את הצעירה כשהיא תלויה בין שמיים וארץ בעודה נאחזת באדן החלון בקומה השנייה בבניין בפלורנטין. בתום מאמצי החילוץ, התגלה כי לא מדובר בניסיון התאבדות, אלא בניסיון לפרוץ לדירתו של בן זוגה לשעבר. "היא הייתה שיכורה"

עריכה: תומר לוי

סיירת לפיקוח עירוני בתל אביב קיבלה שלשום (רביעי) קריאה לא שגרתית על צעירה שתלויה מחלון של בניין בקומה השנייה ברחוב מטלון בשכונת פלורנטין בעיר. הסיירים הוזנקו למקום ומצאו את הצעירה תלויה מאדן החלון של בניין.

בתום המאמצים להשיבה למקום מבטחים, התברר כי לא מדובר בניסיון התאבדות, אלא בתקרית מצערת במהלכה ניסתה לפרוץ לדירתו של בן זוג לשעבר. ככל הנראה חשבה כי תוכל לטפס לדירתו, הממקומת בקומת ביניים בין הקומה הראשונה לשנייה בבניין, אך מצאה את עצמה בסכנה אמיתית כשהיא תלויה מהחלון.

עוד בוואלה! NEWS:
הכו פלסטינים מכוסי עיניים: כתב אישום נגד חמישה לוחמי "נצח יהודה"
ביהמ"ש הורה לשחרר את המפגינים: "מחאה שקטה שהסלימה בסופה"
80% מהאמריקנים מתחת לאפס: גל הקור הקיצוני בארה"ב גובה קורבנות

נערה מחולצת ברחוב פלורנטין. צילום מסך, אתר רשמי
ניסתה לפרוץ לדירת האקס ונזקקה לחילוץ/אתר רשמי, צילום מסך

יהונתן ג'ורג', סייר בסיירת לפיקוח עירוני של עיריית תל אביב, סיפר כי קיבל קריאה על אישה שתלויה בין שמיים לארץ, "הגענו מהר למקום זה היה עניין של שניות ראינו אישה תלויה באוייר עלינו לקומה חמישית אני ועוד שוטר החזקנו אותה במשך שעה כדי שלא תפול. היא ניסתה להיכנס דרך החלון לדירה של הפרוד שלה, היא הייתה שיכורה. ברגע שמכבי אש הגיעו עם מנוף הצלחנו לחלץ אותה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully