וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול ברחובות: צעיר המוכר למשטרה נורה למוות; חברו נפצע קשה

1.2.2019 / 7:18

במקום התקיים מפגש בין כמה אנשים, חלקם מוכרים למשטרה, בטרם אלמוני ירה לעברם וככל הנראה נמלט על אופנוע. שני הצעירים שנורו, שאחד מהם מת מפצעיו והשני פונה לבית החולים, מוכרים למשטרה. ההערכה היא כי הרקע הוא סכסוך מקומי בין עבריינים מרחובות

זירת הירי ברחובות שבה נהרג צעיר בן 20 וצעיר נוסף בן 25 נפצע קשה ב-1 בפברואר 2019. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הירי/אתר רשמי, דוברות המשטרה

צעיר בן 20 המוכר למשטרה נורה למוות הלילה (שישי) בדרך בן גוריון ברחובות. בנוסף אליו, צעיר נוסף בן 25 נפצע באורח קשה בפלג גופו העליון. השניים קיבלו טיפול רפואי בזירה על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים קפלן שבעיר כשמצבו של אחד מהם אנוש ומצבו של הפצוע השני קשה ולא יציב. בהמשך נקבע מותו של הפצוע האנוש בבית החולים.

הנרצח הוא דמות המוכרת למשטרה מתחום עבירות הרכוש, וחברו שנפצע מוכר למשטרה אף הוא. השניים היו בתוך המקלט של בניין, שם נערך מפגש בין כמה אנשים, חלקם מוכרים למשטרה. בשלב מסוים השניים יצאו מחוץ למקלט לרחבת הבניין בשעה שאלמוני ירה לעברם מספר קליעים וככל הנראה נמלט על גבי אופנוע. חוקרי משטרת מרחב השפלה פתחו בחקירה וההערכה היא כי הרקע למעשה הוא סכסוך מקומי בין עבריינים מרחובות.

ביום שלישי השבוע אירעו שני מקרי ירי שונים בתוך שעה אחת. באחד מהם, צעיר בן 24 נורה למוות בשעות הלילה סמוך לכיכר השעון ביפו. הוא פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון שבחולון, אולם שם נקבע מותו. על פי החשד מדובר ברצח. במקביל, במרכז מסחרי בקריית טבעון נורה למוות תושב נצרת כבן 60. הגבר פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם קבעו הצוותים הרפואיים את מותו. הרקע טרם ידוע והמשטרה פתחה בחקירה.

(עדכון ראשון: 4:55)

עוד בוואלה! NEWS:
חמצן להסכם הגרעין עם איראן: הנקמה הקטנה של אירופה בטראמפ
מולר חשף: הודלפו אלף מסמכים מחקירת ההתערבות הרוסית בבחירות
מסתמן: היועמ"ש סיים לדון בתיקי נתניהו וימסור בקרוב את החלטתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully