וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא עצבנה אותי": צעיר רצח את הכלב של חברתו שביקשה להיפרד

31.1.2019 / 19:32

המקרה הקשה התרחש בחיפה לפני כחודש, אך רק אתמול דווח למשטרה. בזכות שיתוף פעולה עם עמותת "תנו לחיות לחיות" נפתחה חקירה, שהובילה למעצר תושב העיר. בשיחת טלפון סיפר החשוד לשכנו כי "היכה את הכלב והוא מת". מייסדת העמותה: "מקווה שביהמ"ש יחמיר עם הרוצח"

ללא קרדיט

תושב חיפה בן 23 נעצר היום (חמישי) בחשד שהרג את הכלב של חברתו כנקמה על כך שרצתה להיפרד ממנו. חקירת המקרה נפתחה אמש, עם קבלת דיווח במשטרה על כך שלפני כחודש נרצח כלב על ידי תושב האזור. במהלך החקירה ניסו השוטרים לאתר את החשוד, שנמצא היום ונעצר. המשטרה הודיעה כי הצעיר יובא מחר בבוקר לדיון בבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו.

החקירה החלה אמש, כשמייסדת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן, הגישה תלונה בתחנת משטרה במרכז הארץ. בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה אלטמן כי היא "מזועזעת מהמקרה". עוד הוסיפה אלטמן כי "המשטרה פעלה במלוא המהירות. רק אתמול הגשתי את התלונה והנה נודע לי כי האיש נעצר".

עוד בוואלה! NEWS:
ארבע ספינות וטיל במיליון דולר: אימון של פעם ב-20 שנה בחיל הים
"דבר כמו במכות מצרים": 5,000 כבשים ועזים נחשפו למחלה בהסגר
ערוץ עוקף ארה"ב: אירופה השלימה את הקמת המנגנון לעסקאות עם איראן

הכלב שנרצח בעקבות סכסוך בין בני זוג 31 בינואר 2019. אתר רשמי
הכלב שנרצח בעקבות הסכסוך/אתר רשמי

לדבריה, "מדובר ברצח בדם קר של יצור חסר ישע שלא יכול היה להגן על עצמו. אני מקווה מאוד שבית המשפט יחמיר עם הרוצח ושהוא יבלה הרבה שנים מאחורי סורגים". בשיחת טלפון סיפר החשוד לשכנו כי "היכה את הכלב והוא מת". השכן שאל את הצעיר: "רבת איתה (עם החברה) והוצאת עצבים על הכלב?", והוא ענה כי "לא זוכר מה אמרתי לה ומה אמרה לי. היא עצבנה אותי. הכיתי אותו והוא הפסיק לנשום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully