וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורנדו נדיר הכה את קובה: 3 הרוגים ועשרות פצועים בבירה הוואנה

28.1.2019 / 13:10

סופת הטורנדו הראשונה שפגעה בעיר זה כמה עשורים הותירה הרס רב ומניין הקורבנות עוד עלול לעלות. מרבית הבתים בשכונות שנפגעו ישנים ורעועים, והנשיא סייר באזור מוכה האסון

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

לפחות שלושה בני אדם נהרגו ועוד עשרות נפצעו בסופת טורנדו נדירה שהכתה הלילה (שני) בשכונות פועלים בהוואנה, בירת קובה - כך דיווחו כלי התקשורת הרשמיים במדינה. זאת הייתה סופת הטורנדו הראשונה שפוגעת בעיר זה כמה עשורים. מניין ההרוגים עוד עלול לעלות.

הנשיא מיגל דיאס-קאנל כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הנזק רב, בזמן שהוא סייר באחד מהאזורים שניזוקו בצורה הקשה ביותר, כשהוא מאשר בכך את התמונות והסרטון שפורסמו ברשתות החברתיות.
"אנחנו סוקרים את האזורים שהושפעו בתופעה האטמוספירית העוצמתית", אמר הנשיא. "הנזק חמור ואנחנו מצרים עד כה על חייהם של שלושה אנשים ופציעתם של 172 איש".

תחת ההאשטג #האוונהטורנדו (#Havanatornado), פורסמו תמונות של בתים הרוסים, מכוניות ומשאיות הפוכות והריסות פזורות ברחובות, יחד עם תמונה של מערבולת עצומה המתקרבת לעיר. מספר הקורבנות הוא ראשוני בלבד, מאחר שעובדי החילוץ מפלסים את צעדיהם דרך המבנים שניזקו בשכונות המנותקות מחשמל, שרוב הבתים בהן רעועים.

עוד ידיעות מהעולם
קייסי בן ה-3 שרד יומיים ביער הקפוא: "שיחקתי עם דוב ששמר עליי"
חבר הקונגרס ההומו היחיד בברזיל ברח: "לא רוצה לחיות במשוריין"
אובמה שיקר, ערפאת פשע: ראש המודיעין הסעודי לשעבר פותח את מחסן הסודות

טורנדו קטלני בקובה
לפחות 3 בני אדם נהרגו בסופה שפגעה בהוואנה,
גרמה הרס נרחב לתשתיות והציפה את קו החוף. רויטרס
הוואנה תחת סופת טורנדו, הלילה/רויטרס

בביטאון הרשמי של המפלגה הקומוניסטי, גרנמה, הזהירו את התושבים במערב האי מפני חזית קרה שתגיע מהצפון ורוחות שיגיעו מהדרום העלולות לגרום לרוחות עזות, לסופות רעמים ולגשמים כבדים באזור. "אלו הרגילים לאזהרות האלו לא מתייחסים ברצינות לעוצמה של מה שמגיע", נכתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully