וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי בן ה-3 שרד יומיים ביער הקפוא: "שיחקתי עם דוב ששמר עליי"

הרשויות במדינת קרוליינה הצפונית איתרו את הילד שנעלם מחצר סבתו כשהוא סובל משריטות בלבד, על אף מזג האוויר הסוער שהקשה על החיפושים. למשטרה ולמשפחתו הוא סיפר: "היה לי חבר ביער, דוב"

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

ילד בן שלוש ששרד שני לילות רצופים ביערות בקרוליינה הצפונית סיפר למשפחתו ולמשטרה כי הוא שהה במחציתו של דוב ידידותי לאורך כל הזמן. צוותי חילוץ שהגיבו לדיווחים על בכי של ילד איתרו ביום חמישי את קייסו האת'וויי סבוך בתוך שיחים קוצניים, כשהוא סובל מקור ורטוב, אך בטוח. הוא נעלם ביום שלישי, ותנאי מזג האוויר היו כה קשים, עד שהחיפושים נעצרו.

לא ברור עד כמה עדותו של הילד הייתה אמתית או מדומיינת, אבל היא בוודאי עזרה לו לשרוד בטבע במדינה שבה יש דובים שחורים רבים. לפי השריף של מחוז קרייבן, צ'יפ יוז, קיסיי אמר "שהיה לו חבר ביער, דוב שהיה עמו". הוא נעדר מאז שיצא לשחק עם שני ילדים אחרים בחצר של סבתו, אבל הוא לא חזר ולא ברור מה גרם להיעלמותו.

תנאי מזג האוויר הקשים והחשש שקייסי אינו לבוש כראוי הובילו למבצע חיפושים, שבו היה מעורבים מסוקים, מל"טים, יחידות כלבנים וצוללנים, יחד עם מאות מתנדבים. "הוא שורד", תיאר השריף את הילד, שנמצא במרחק של כקילומטר בלבד מהחצר. לדבריו, היו לו רק כמה שריטות והוא רק רצה קצת מים ואת אימא שלו.

דודתו של הילד, ברנה האת'וויי, אמרה כי שמעה ממנו סיפור דומה על שהותו לצד הדוב. "הוא אמר שהוא שיחק עם דוב במשך יומיים", כתבה בפייסבוק. "אלוהים שלח לו חבר כדי לשמור עליו. אלוהים או אל טוב. נסים קורים". ביום שישי אמרה המשפחה כי הוא מתאושש בבית חולים ואוכל צ'יטוס, נאגטס וצופה בטלוויזיה.

קייסי, ילד בן שלוש ששרד יומיים ביער במדינת קרוליינה הצפונית. רויטרס
ביקש מים ואת אימא שלו. קייסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully