וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חוב של 100 שקלים: צעיר ביצע שוד מזוין בקריית גת - תיעוד

27.1.2019 / 19:20

בסרטון מצלמות האבטחה בן ה-17 נראה כשהוא נכנס לחנות נוחות בתחנת דלק בכניסה לעיר, עוטה כיסוי על פניו, דורך את אקדח האוויר ושודד את עובדת המקום באיומים. בחקירת מחלק הנוער אמר כי היה חייב את הסכום על סמים שרכש. היום הוגש נגדו כתב אישום

שוד בתחנת דלק בקרית גת/עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום באשקלון נגד תושב קריית גת בן 17, בגין ביצוע שוד מזוין בחנות נוחות בתחנת דלק בכניסה לעיר. בסרטון מצלמות האבטחה הוא נראה כשהוא נכנס לחנות כשהוא עוטה על פניו כיסוי, דורך מיד את אקדח האוויר בו הוא אוחז, מאיים על עובדת המקום ומקבל לידיו סכום של כ-1,800 שקלים ונמלט מהמקום.

השוד התבצע ביום רביעי שעבר בשעה 20:00 ושוטרי הסיור החלו מיד בסריקות. תוך כשעה מרגע ביצוע השוד איתרו השוטרים את הצעיר כשהוא לבוש באותם הבגדים. השוטרים ערכו חיפוש על גופו ולאחר מכן הוא הוביל אותם למקלט בו נמצא תיקו, מסכת הפנים ואקדח אוויר עמם ביצע את השוד. בהמשך הוא הועבר לחקירת מחלק הנוער בתחנת קריית גת, וממנה עלה כי ביצע את המעשה בעקבות חוב כספי של 100 שקלים על סמים שרכש.

עוד בוואלה! NEWS:
מתנחלים זומנו למסור עדות: "גם צה"ל ירה בעימותים שבהם נהרג פלסטיני"
"תגידו בלי בחורות": כך המליץ ח"כ ביטן לחרדים לפתור את משבר הגיוס
פעיל שמאל נחקר בחשד למעורבות בהשחתת קבר אביו של היועמ"ש

שוד בתחנת דלק בקרית גת. אתר רשמי
הצעיר מתועד במצלמות האבטחה במהלך השוד/אתר רשמי

ביום שישי לפני כשבועיים, מקרה דומה תועד בחיפה כשצעיר בן 30 רעול פנים, עוטה כפפות וחבוש בכובע סנטה קלאוס, שדד באיומי סכין מאות שקלים מפיצוציה בחיפה. השוד תועד במצלמות האבטחה ובסרטון, כפי שהגיע לוואלה! NEWS, נראה הצעיר נכנס לפיצוציה ברחוב הגפן במושבה הגרמנית בעיר, ובאיומי סכין לוקח את פדיון היום של המוכר.

למרות התלבושת שעטה, המוכר זיהה את האדם לפי הקעקועים שעל זרועותיו. משטרה חיפה פתחה בחקירה ובתוך כיממה, עצרה חשוד במעשה, תושב העיר בן ה-30 המתגורר לא רחוק מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully