וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה כדורי ירי וסימני אלימות: תעלומת רצח האחיות בארגנטינה

27.1.2019 / 21:06

משטרת מנדוסה אמרה לוואלה! NEWS כי לאחר נתיחה נמצאו באחת מהגופות שלושה כדורי ירי ועל השנייה סימני אלימות קשים בהם שריטות ציפורניים. ההערכות הן כי הרצח בוצע בשבת בצהריים אולם טרם נקבעה סיבת המוות. החשוד מסרב לשתף פעולה עם החוקרים

המשטרה בארגנטינה עצרה את גיל פרג' בחשד למעשה/עריכה: שניר דבוש

החשד לרצח האחיות בארגנטינה - כל הפרטים

- המשטרה ביצעה נתיחה לגופות אולם טרם נקבעה סיבת המוות
- על גופה אחת נמצאו 3 כדורי ירי ועל השנייה סימני אלימות קשים
- בשל סימני ריקבון לא ניתן לדעת מי מהאחיות נורתה או מתה בשל אלימות
- החשוד במעשה בנה של אחת מהנרצחות מסרב לשתף פעולה עם החוקרים
- החשוד אמר לחוקרים: "אני לא רצחתי אותן"

במשטרת ארגנטינה ממשיכים לחקור את פרשת הרצח של האחיות לילי פרג' ופרחיה סרוסי שגופותיהן נמצאו קבורות בביתו של גיל פרג', בנה של לילי בעיר מנדוסה. המשטרה המקומית קיבלה לידיה היום (ראשון) את תוצאות נתיחת גופותיהן של האחיות. גורמים מהמשטרה אמרו לוואלה! NEWS כי באחת מהגופות נמצאו שלושה כדורי ירי ובגופה השנייה לא נמצאו כדורים, אך נמצאו סימני אלימות קשים. למרות זאת, לפי המשטרה, עדיין לא ניתן לקבוע את סיבת המוות.

כמו כן, הגורמים במשטרה ציינו כי על שתי הגופות נמצאו סימני שריטות באמצעות ציפורניים וההערכות הן כי אלה נעשו לאחר המוות. אולם לא ניתן לזהות מי מהאחיות נורתה או מתה מאלימות, וזאת בגלל שהגופות נמצאו במצב ריקבון. במשטרת מנדוסה מעריכים כי הרצח נעשה בצהריים של יום שבת לפני כשבועיים, 12 בינואר. החשוד ברצח, גיל פרג', נעצר אמש על ידי המשטרה המקומית זאת אחרי שהחיפושים אודות האחיות נמשכו כשבועיים.

לקריאה נוספת:
ארגנטינה: נמצאו גופות שתי האחיות הישראליות - בחצר ביתו של הבן
"לא יכולות פשוט להיעלם": שתי אחיות ישראליות נעדרות בארגנטינה
היעלמות האחיות הישראליות בארגנטינה: הבן נעצר בחשד לרצח כפול

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. אתר רשמי
האחיות לילי פרג' ופרחיה סרוסי/אתר רשמי

מרטין אומדה, דובר משטרת מנדוסה, סיפר היום בשיחה עם וואלה! NEWS כי גיל פרג' סירב כבר מההתחלה לשתף פעולה עם חוקי המשטרה ולא איפשר לחוקרי המשטרה לקחת ממנו דגימת דם כדי לבצע בדיקת די אן איי בפעם הראשונה כשנעצר, וזה מה שהעלה את חשדם לגביו. "עדיין לא ביצענו בדיקת דנ"א, ביקשנו ממנו לבצע בדיקה בפעם הראשונה שהוא נחקר והוא סירב, זה היה חוקי, הוא יכל לעשות את זה, אבל זה העלה חשד, כי משה האח של שתי הנשים הסכים להשתתף בבדיקת דנ"א ואף מסרב לאכול.

לדברי דובר המשטרה, כרגע "פרג' נמצא במעצר, והוא עדיין לא נחקר, אני מניח שמחר הוא יגיע לפני התביעה ונשמע מה יש לו לומר, יחד עם זאת עדיין הוא יכול לשמור על זכות השתיקה ולא לתת הצהרה. כבר מההתחלה הוא לא שיתף פעולה עם החקירה ואמר, "אני לא רצחתי אותן, אני לא הרגתי אותן".

במשטרת מנדוסה מסבירים כי הם לא מצאו ברשותו כלי נשק אך יחד עם זאת מצאו רישומים בעברו שרכש עשרות כלי נשק שהיו ברשותו בעבר עם רישיון. על הדרך שבה נמצאו הגופות הסביר, "בהתחלה מצאנו נקודות של דימום בביתו ולאחר מכן חיפשנו עם הכלבים, אחד מהם מצא את המקום שבו הוא קבר את הגופות בחצר. הוא שיקר לנו כמה פעמים, בפעם הראשונה שהלך להגיש תלונה במשטרה ואמר שאימא שלו ואחותה נעלמו, הוא אמר לנו שהם היו בבית שלו בשבת ובתשע בערב הוא לקח את אימא שלו והדוד והראה להם איך להגיע לתחנת האוטובוס, לדבריו הם חצו את הכביש עד לתחנת המשטרה, אנחנו לא מצאנו את זה במצלמות היציאה מהבית, הם מעולם לא יצאו מהבית של גיל, זאת הייתה המסקנה שלנו".

כוחות חיפוש בבית כיל פרג' במנדוסה ארגנטינה 26 בינואר 2018. צילום מסך
"ביקשנו ממנו לבצע בדיקה בפעם הראשונה שהוא נחקר והוא סירב". שוטרים במחוץ לביתו של פרג', אתמול/צילום מסך
היעלמות האחיות הארגנטינה שלב אחר שלב. אתר רשמי
היעלמות האחיות הארגנטינה שלב אחר שלב/אתר רשמי

"על השאלה מה הם חושבים על מצבו הנפשי, אמר, "זה לא הדבר החשוב כרגע, ברור שאתה לא הורג את אימא שלך ואת הדודה שלך סתם, אנחנו הולכים לעשות לו בדיקה פסיכולוגית ופסיכיאטרית". דובר המשטרה הוסיף, "היו לו חובות לרשויות המס בארגנטינה שנקראות afip, אנחנו לא יודעים את הסכום המדויק, לא היה לו עבודה רשמית, והיו לו גם חובות אז אנחנו יכולים להניח שכשמחפשים מניע לרצח, זה יכול להיות אחד מהמניעים".

(עדכון ראשון: 17:30)

גיל פרג' חשוד ברצח  פרחיה סרוסי ולילי פרג' בארגנטינה , ינואר 2019. צילום מסך
"הוא שיקר לנו כמה פעמים". מעצרו של גיל פרג', אתמול/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully