וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולות פשוט להיעלם": שתי אחיות ישראליות נעדרות בארגנטינה

16.1.2019 / 19:21

האחיות נסעו לבקר את בנה של אחת מהן, ומאז יום שבת נעלמו עקבותיהן. אחיהן מספר כי מדובר בנשים אחראיות, "הן לא יסעו לטיול ולא יודיעו. התחושות לא טובות, מנסים לאכן את הטלפונים שלהן, ללא הצלחה". ממשרד החוץ נמסר: "מסייעים ככל שניתן"

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. אתר רשמי
האחיות הנעדרות פרחיה סרוסי ולילי פרג'/אתר רשמי

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו-65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי. פרחיה סרוסי ולילי פרג' נעלמו בעיר מנדוסה, ומשפחתן מחפשת אחריהן כבר מיום שישי האחרון. משרד החוץ והשגרירות הישראלית בארגנטינה פועלים גם הם לאיתור האחיות.

משה פרג', אחיהן של הנעדרות, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "שתי אחיות שלי שנסעו לבקר את הבן של אחת מהן במנדוסה, שם הוא מתגורר כמה שנים. הבן טוען שהוא ראה אותן בפעם האחרונה בשבת. הוא הגיע אליהן ולא מצא אותן, ומאז יום שבת נעלמו עקבותיהן".

פרג' מוסיף כי "אין קשר דרך טלפונים, אי מיילים, ווטסאפים. פנינו גם למשטרה בארגנטינה שם הוגשה תלונה וגם פה בארץ, אנחנו יודעים שהאינטרפול מעורב. הם מנסים לאכן את הטלפונים שלהן אבל ללא הצלחה". האח מספר כי מדובר בנשים אחראיות ומבוגרות, ואין זה סביר שהן פשוט ייעלמו, "הן לא כאלה שייסעו לטיול ולא יודיעו. אחת היא מרחובות והשנייה גרה באוסטרליה, ובעלה הודיע למשטרה האוסטרלית."

עוד בוואלה! NEWS
גופת ישראלית נמצאה בתחנת רכבת באוסטרליה; חשד שנרצחה
השלג כבר כאן, כוננות שיא בירושלים: הסערה הגיעה - ואיתה הנזקים
הפרשה המשפטית: המשטרה תבקש להאריך את מעצר החשוד ב-3 ימים

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. צילום מסך
הפרסום בפייסבוק על אודות היעלמותן של האחיות/צילום מסך

לדבריו אין סיבה שהן ייעלמו ולכן התחושות לגבי מציאתן קשות, "התחושות לא טובות, זה לא הגיוני שהן ככה סתם ייעלמו. אני קורא לכל מי שנמצא באזור, הפצנו תמונות שלהן בפייסבוק, אנחנו מפעילים את בית חב"ד, וגם הפצנו מודעות בספרדית, ככה שאם מישהו ראה אותן, שידווח".

ממשרד החוץ נמסר כי "מרגע קבלת ההודעה על היעלמותן המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסוליית ישראל בבואנוס איירס נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים ככל הניתן".

(עדכון ראשון 18:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully