וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: נמצאו גופות שתי האחיות הישראליות - בחצר ביתו של הבן

סוכנויות הידיעות ודנה ירקצי

27.1.2019 / 11:17

האחיות פרחיה סרוסי ולילי פרג', אזרחיות ישראליות בנות 54 ו-65 מרחובות ומאוסטרליה, הגיעו לבקר את גיל פרג', בנה של אחת מהן, בעיר מנדוסה. המשטרה המקומית איתרה את הגופות בחצר הבית של הבן, שמוקדם יותר נעצר

רצח בארגטינה - כל הפרטים

- גופותיהן של פרחיה סרוסי ולילי פרג' נמצאו בארגנטינה
- השתיים נעדרו מזה שבועיים במנדוסה
- הגופות נמצאו בבית הבן; הוא נעצר
- הגופות כוסו באבנים ונמצאו בעומק של כמטר וחצי

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. אתר רשמי
האחיות פרחיה סרוסי ולילי פרג'/אתר רשמי

גופותיהן של האחיות הישראליות שנעדרו מזה שבועיים במנדוסה אותרו - כך דווחה הלילה (ראשון) המשטרה בארגנטינה לכלי תקשורת במדינה. המשטרה המקומית איתרה את הגופות בחצר ביתו של החשוד ברצח, גיל פרג', מהנדס אלקטרוניקה בן 36, שהוא בנה של אחת האחיות. עוד נמסר כי הגופות כוסו באבנים ונמצאו בעומק של כמטר וחצי.

החשוד נעצר מוקדם יותר הערב בחשד לרצח השתיים, פרחיה סרוסי ולילי פרג', אזרחיות ישראליות בנות 54 ו-65 מרחובות ומאוסטרליה, שהגיעו לבקר את הנאשם בעיר מנדוסה ומאז נעלמו עקבותיהן. במהלך החקירה, הפך הבן לחשוד המרכזי לאחר שבחיפושים בביתו נמצאו כתמי דם ושיער חשודים. סרוסי, עובדת במס הכנסה ברחובת, ופרג', ד"ר למיקרוביולוגיה, הגיעו למנדוסה ב-11 בינואר.

כתבות נוספות בוואלה! NEWS:
"לא יכולות פשוט להיעלם": שתי אחיות ישראליות נעדרות בארגנטינה
עם מסר לישראלים: נסראללה הפך את הפאדיחה של חיזבאללה להישג

מעצרו של גיל פרג' בארגנטינה

יום שבת ה-12 בינואר היה היום האחרון בו טען הבן גיל שפגש בהן לאחרונה. לדבריו, הוא ליווה אותן לאוטובוס בדרך לטיול ואחר כך לא הצליח ליצור עמן קשר. המשטרה המקומית טוענת שלמרות עדותו, הן לא יצאו מביתו באותו יום - וזו הסתירה הראשונה בדבריו. השקר נחשף כשהמשטרה המקומית בדקה מצלמות אבטחה שהותקנו מחוץ לביתו, והראו כי השתיים מעולם לא עזבו את הבית.

יומיים לאחר מכן, עם הגשת התלונה על היעדרותן, נסע אחיהן משה פרג' למנדוסה, כדי לסייע לרשויות המקומיות ולאינטרפול לחפש אחריהן. עם הדיווח על היעלמותן פשטה המשטרה על ביתו של פרג', ומצאה פגרי חתולים בחצר הבית. פרג' היה מהנדס אלקטרוניקה, וניהל חמש חברות בבעלות אמו, אך מצבו הכלכלי היה רע. פרג' סיפר עם נסיעתו כי משטרה והרשויות במדינה מחפשות אחר אחיותיו אולם הוא קיבל הוראה ממשרד החוץ ומהמשטרה המקומית לא לחשוף את כיווני החקירה.

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. צילום מסך
עמוד החיפושים אחרי האחיות, טרם מציאתן/צילום מסך

בשיחה עם וואלה! NEWS לפני כשבוע, אמר פרג' כי "הבן טוען שהוא ראה אותן בפעם האחרונה בשבת. הוא הגיע אליהן ולא מצא אותן, ומאז יום שבת נעלמו עקבותיהן". קונסולית ישראל בארגנטינה, יעל נהרי, נפגשה עם הרשויות והמשטרה המקומית, ותישאר שם בימים הקרובים על מנת לסייע בחיפושים.

בנה של פרחיה, ירון סרוסי, אמר לוואלה! NEWS לפני מציאת הגופות כי הוא חושש לחייהן "קשה לי. אני מפחד שקרה להן משהו. זו אימא שלי ודודה שלי, כואב לי הלב".

אמנון שריג, קרוב משפחתן של הנרצחות, כתב בעמוד הפייסבוק שלו על החשוד ברצח "אני לא סובל אותו". עוד הוסיף כי מדובר ב"איש רע. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב אדם, אולי יותר מדי, עוזר לזקנה לחצות רחוב גם היא לא רצתה להגיע לצד ההוא. לא פגשתי אדם בגלעד. פגשתי רוע".

גיל פרג' חשוד ברצח  פרחיה סרוסי ולילי פרג' בארגנטינה , ינואר 2019. צילום מסך
גיל פרג', החשוד ברצח האחיות/צילום מסך

הוא כתב כי "המשפחה המורחבת חשבה שהוא איזה מסכן מבולבל גאון משובש שחי עם חתולים באיזה חור ופיתה את אמו לבוא לבקר אותו מסיבותיו שלו. ולילי, אוי לילי, נגררה לטיול , שאני עדיין מקווה, לא היה האחרון". שריג כתב כי פרג' מחזיק בתואר שני מהטכניון, ותהה "למה הוא מתחבא תחת שמיכת סירחון של פגרי חתולים אצלו בחירבה שבה הוא גר? מה הסירחון מכסה?".

(עדכון ראשון: 00:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully