וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות האחיות הישראליות בארגנטינה: הבן נעצר בחשד לרצח כפול

26.1.2019 / 19:06

המשטרה המקומית עצרה את גיל פרג' בחשד לרצח אמו ודודתו. שתי האחיות, פרחיה סרוסי ולילי פרג', נעדרות מזה כשבועיים לאחר שטסו לבקר את הבן. במהלך החקירה המשטרה מצאה בביתו כתמי דם ושיער חשודים. ירון סרוסי, בנה של פרחיה: "קשה לי, כואב הלב. אני מפחד שקרה להן משהו"

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. אתר רשמי
האחיות פרחיה סרוסי ולילי פרג'/אתר רשמי

משטרת ארגנטינה עצרה את גיל פרג' בפרשת היעלמות האחיות פרחיה סרוסי ולילי פרג', שעקבותיהן אבדו לפני כשבועיים בעיר מנדוסה שבארגנטינה. פרג', בנה של סרוסי, נעצר אתמול (שישי) בארגנטינה בחשד לרצח אמו ודודתו.

פרג' היה האדם האחרון לפגוש אותן ואף היה זה שדיווח על היעדרותן. סרוסי ופרג', בנות 54 ו-65, מרחובות ואוסטרליה, טסו לארגנטינה לבקר את הבן השוהה בעיר. במהלך החקירה, הפך הבן לחשוד המרכזי לאחר שבחיפושים בביתו נמצאו כתמי דם ושיער חשודים.

בנה של אחת האחיות, ירון סרוסי, אמר לוואלה! NEWS כי הוא חושש לחייהן "קשה לי. אני מפחד שקרה להן משהו. זו אימא שלי ודודה שלי, כואב לי הלב".

לקריאה נוספת:
חשש לחיי האחיות שנעלמו בארגנטינה: החיפושים נמשכים ללא ממצאים
"לא יכולות פשוט להיעלם": שתי אחיות ישראליות נעדרות בארגנטינה

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. צילום מסך
תמונת האחיות ברשתות החברתיות/צילום מסך

אמנון שריג, קרוב משפחתן של הנרצחות, כתב בעמוד הפייסבוק שלו על החשוד ברצח "אני לא סובל אותו". עוד הוסיף כי מדובר ב"איש רע. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב אדם, אולי יותר מדי, עוזר לזקנה לחצות רחוב גם היא לא רצתה להגיע לצד ההוא. לא פגשתי אדם בגלעד. פגשתי רוע". הוא כתב כי "המשפחה המורחבת חשבה שהוא איזה מסכן מבולבל גאון משובש שחי עם חתולים באיזה חור ופיתה את אמו לבוא לבקר אותו מסיבותיו שלו. ולילי, אוי לילי, נגררה לטיול , שאני עדיין מקווה, לא היה האחרון".

אחיהן של השתיים, משה פרג', נסע בשבוע שעבר לארגנטינה כדי להתעדכן במאמצי החיפושים. לדבריו, המשטרה והרשויות במדינה מחפשות אחר אחיותיו אולם הוא קיבל הוראה ממשרד החוץ ומהמשטרה המקומית לא לחשוף את כיווני החקירה.

בשיחה עם וואלה! NEWS לפני כשבוע, אמר פרג' כי "הבן טוען שהוא ראה אותן בפעם האחרונה בשבת. הוא הגיע אליהן ולא מצא אותן, ומאז יום שבת נעלמו עקבותיהן". קונסולית ישראל בארגנטינה, יעל נהרי, נפגשה עם הרשויות והמשטרה המקומית, ותישאר שם בימים הקרובים על מנת לסייע בחיפושים.

(עדכון ראשון: 17:18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מעצרו של גיל פרג' בארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully