וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי האחיות שנעלמו בארגנטינה: החיפושים נמשכים ללא ממצאים

19.1.2019 / 19:56

פרחיה סרוסי ולילי פרג', שתי אחיות המתגוררות ברחובות ובאוסטרליה, טסו לארגנטינה לבקר את הבן של אחת ומאז לא יצרו קשר. אחיהן נסע כדי להתעדכן במאמצי החיפושים: "התחושות לא טובות, זה לא הגיוני שהן ככה סתם ייעלמו"

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. אתר רשמי
פרחיה סרוסי ולילי פרג'. חשש כבד לחייהן/אתר רשמי

חשש כבד לחייהן של פרחיה סרוסי ולילי פרג', שנעלמו בעיר מנדוסה שבארגנטינה בשבוע שעבר. סרוסי ופרג', בנות 54 ו-65, מרחובות ואוסטרליה, טסו לארגנטינה לבקר את הבן של אחת מהן השוהה במנדוסה וביום שבת לפני כשבוע נעלמו עקבותיהן.

משה פרג, אחיהן, נסע לארגנטינה כדי להתעדכן במאמצי החיפושים ולדבריו המשטרה והרשויות במדינה מחפשות אחר אחיותיו אולם הוא קיבל הוראה ממשרד החוץ ומהמשטרה המקומית לא לחשוף את כיווני החקירה. קונסולית ישראל בארגנטינה, יעל נהרי, הגיעה לעיר ונפגשה עם הרשויות והמשטרה המקומית, ותישאר שם בימים הקרובים על מנת לסייע בחיפושים.

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. צילום מסך
שתי האחיות במודעת החיפושים בפייסבוק/צילום מסך

פרג' סיפר השבוע בשיחה עם וואלה! NEWS כי "הבן טוען שהוא ראה אותן בפעם האחרונה בשבת. הוא הגיע אליהן ולא מצא אותן, ומאז יום שבת נעלמו עקבותיהן". עוד הוא מוסיף כי "אין קשר דרך טלפונים, אי מיילים, ווטסאפים. פנינו גם למשטרה בארגנטינה שם הוגשה תלונה וגם פה בארץ, אנחנו יודעים שהאינטרפול מעורב. הם מנסים לאכן את הטלפונים שלהן אבל ללא הצלחה".

האח סיפר כי מדובר בנשים אחראיות ומבוגרות, ואין זה סביר שהן פשוט ייעלמו, "התחושות לא טובות, זה לא הגיוני שהן ככה סתם ייעלמו. אני קורא לכל מי שנמצא באזור, הפצנו תמונות שלהן בפייסבוק, אנחנו מפעילים את בית חב"ד, וגם הפצנו מודעות בספרדית, ככה שאם מישהו ראה אותן, שידווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully