וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמות האבטחה חשפו: העצירה חבטה בחתול והתעללה בו - עד שמת

25.1.2019 / 9:11

הבלוגרית לורי שם טוב, השוהה במעצר על עבירות של "שיימינג" ברשת, חשודה בהתעללות ובהריגת חתול בחדר האוכל בכלא נווה תרצה. "היא לא מצליחה להשתלב באגפים ולכן שוהה בחדר שעות ארוכות", אמרו בשב"ס. במשטרה ימליצו להאשימה בעבירות של צער בעלי חיים והמתת בעל חי

צילום: אבי כהן

הבלוגרית לורי שם טוב, השוהה במעצר בכלא נווה תרצה בשל כתב אישום לפני כשנתיים על עבירות של טרור רשתי ו"שיימינג" כלפי בעלי תפקידים במערכת המשפט וכנגד גורמי מדינה - חשודה בהתעללות ובהריגת חתול. לאחר חקירה המשטרה הודיעה אתמול (חמישי) על המלצה לכתב אישום נוסף נגדה על עבירות של צער בעלי חיים והמתת בעל חי.

החשד הוא כי במהלך שהותה של שם טוב (49), בכלא, הרגה באלימות קשה בחדר האוכל של בית הסוהר את בעל החיים. סוהרי שירות בתי הסוהר מצאו את פגר החתול בפינת חדר האוכל ועלה החשד כי הומת על ידי שם טוב. "היא שוהה במשך שעות ארוכות מדי יום בחדר האוכל מכיוון שהיא לא מצליחה להשתלב באגפים השונים בבית המעצר. שם היא מתכוננת לקראת משפטה ועוברת על פסקי דין ומסמכים משפטיים נוספים, אמר גורם בשב"ס.

עוד בוואלה! NEWS:
טרגדיה בכפר קאסם: שני אחים בני 4 ו-6 מתו בשריפה בביתם
מקשיב לעם - ולאסירים בישראל: משחק הכסף הקטארי של סינוואר
"השתכנעו שטבעתי": הקצין שהועבר ברגע האחרון מהצוללת שטבעה

לורי שם טוב בלוגרית חברתית. פייסבוק, אתר רשמי
חשודה שחבטה בחתול ובעטה בו עד שמת. שם טוב./אתר רשמי, פייסבוק

בשב"ס בדקו את צילומי מצלמות הכלא בחדר האוכל ואז התגלה לעיניהם המראה המחריד: במשך דקות ארוכות מתועדת העצורה שם טוב כשהיא על פי החשד חובטת בחתול ובועטת בו עד שמת מפצעיו. לאחר המעשה הקשה שם תועדה כשהיא מובילה את גופת החתול לפינת חדר האוכל - ושם התגלה מאוחר יותר על ידי אנשי שב"ס. למקום הוזעקו שוטרים ממשטרת רמלה שפתחו בחקירה וכאמור - הוחלט על הגשת כתב אישום נוסף.

נגד שם טוב הוגש לפני כשנתיים כתב אישום בפרשת "טרור ברשת" הכולל שורה ארוכה של עבירות שרובן עוסקות ב"שיימינג" באינטרנט בין השאר פרסמה את תמונתה של שופטת במדי אס-אס במחנה ההשמדה טרבלינקה. כתב האישום התקדימי כולל 91 אישומים בעבירות של החוק למניעת הטרדה מינית, הגנת הפרטיות, חוק הנוער, חוק איסור לשון הרע, חוק המחשבים וחוק בתי המשפט. יחד עמה הואשמו העיתונאי מוטי לייבל בן 46 ועורך הדין צבי זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully