וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעוצמה 3.5 שמוקדה באזור נצרת הורגשה באזור הצפון

25.1.2019 / 9:34

תושבים מעפולה, מגדל העמק, טבריה ויישובים נוספים בסביבה דיווחו כי הרגישו את רעידת האדמה, שמוקדה צפונית לנצרת. מהמכון הגיאופיסי נמסר כי מדובר ברעש בעוצמה 3.5. אחמד, תושב כפר מנדא, סיפר: "ראיתי שהמקרר זז מהמקום"

מערכת וואלה

רעידת אדמה בעוצמה 3.5 הורגשה הערב (חמישי) באזור הצפון - כך נמסר מהמכון הגיאופיסי. עוד הוסיפו כי מוקד הרעידה צפונית לנצרת. תושבים דיווחו כי חשו ברעש בעפולה, מגדל העמק, טבריה, נצרת עילית ויישובים נוספים בסביבה. הרעידה התרחשה על שבר יגור, ואכן על פי דיווחים הורגשה היטב בקיבוץ כפר מכבי, באזור קריית אתא, שנמצא על אותו שבר.

אחמד, תושב כפר מנדא, סיפר לוואלה! NEWS כי ישב בבית כששמע אנשים צועקים שיש רעידת אדמה. "אחר כך ראיתי שהמקרר זז מהמקום. יש אנשים שרצו בחוץ. אבל ברוך השם אף אחד לא נפגע ובינתיים לא יודעים על כל נזק", העיד.

עוד בוואלה! NEWS:
מקשיב לעם - ולאסירים בישראל: משחק הכסף הקטארי של סינוואר
"השתכנעו שטבעתי": הקצין שהועבר ברגע האחרון מהצוללת שטבעה
העדויות סותרות, אבל הירי בפלסטיני עם תסמונת דאון לא ייבדק שוב

בחודש יולי האחרון הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.2 בצפון הארץ, כשהמוקד היה צפון מזרחית לכנרת - כך נמסר מהמכון הגיאופיסי. הרעידה הורגשה בעיקר על ידי תושבי טבריה. לא דווח על נפגעים או על נזק שנגרם לרכוש, אולם תושבים דיווחו כי הרגישו את האדמה זזה. הרעש האחרון באזור הורגש ביום ראשון. במכון הגיאולוגי של ארצות הברית ה-USGS מדדו רעידה בעוצמה 2.9, ליד חוף מגדל שממערב לכנרת.

(עדכון ראשון: 24/1 22:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully