וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרג בבנק: צעיר בפלורידה רצח חמישה - והתקשר לספר למשטרה

24.1.2019 / 12:04

זייפן קסבר, בן 21, ירה למוות בכל האנשים שהיו בסניף בעיירה קטנה במדינה והודיע לרשויות על מעשיו. הוא הסגיר את עצמו עם כניסת הכוחות, והמניע שלו עוד לא ברור. "יום טראגי עבור הקהילה שלנו"

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

צעיר הרג אתמול (רביעי) חמישה בני אדם בבנק במרכז פלורידה בטרם התקשר לרשויות והודיע להן על הירי. הירי היה בשעה 12:30 בסניף בנק SunTrust בסברינג, עיירה בת עשרת אלפים תושבים המרוחקת 153 ק"מ מאורלנדו. לא נמסרו פרטים על הקורבנות, שהיו האנשים היחידים בסניף בזמן הירי, לפי המשטרה.

כשהמשטרה נכנסה למקום, היורה, שזוהה כזייפן קסבר, בן 21, היה עוד מבוצר, אבל בסופו של דבר נכנע. המשטרה לא מסרה פרטים על המניע האפשרי שלו. "זהו יום טראגי עבור הקהילה שלנו", אמר מפקד המשטרה המקומית, קארל הוגלנד, במסיבת עיתונאים. "סבלנו מאובדן גדול מידיו של פושע חסר הגיון שעשה פשע חסר הגיון".

סו מלינו, דוברת של הבנק, אמרה כי "אנחנו עובדים מקרוב עם הרשויות ומנסים לדאוג לכל מי שהושפע ממה שקרה בסניף שלו בסברינג, פלורידה".

היורה למד בהתכתבות עם בקולג' סטיבנס-הנגר ביוטה מספטמבר ועד דצמבר, ואז, לפי דוברת המוסד, הוא פרש מיוזמתו. הוא חי למשך תקופה בצפון-מערב אינדיאנה. לפי האתר FloridaToday.com, שציטט גורמים רשמיים במדינה, הוא הח לעבוד בבית הסוהר אבון פארק בנובמבר, לפני שהתפטר בחודש שעבר. המתקן לא הגיב לדיווחים.

עוד בוואלה! NEWS:
רוסיה מזהירה את ארה"ב: התערבות צבאית נגד ונצואלה תהיה קטסטרופה
עם התקוממות בעם ותמיכה מהשכנות: התסריט שעשוי להציל את ונצואלה
אחרי קרב עם פלוסי: טראמפ ידחה את נאום מצב האומה עד לסיום ההשבתה

הצעיר החשוד במסע הירי במהלך שוד בנק בפלורידה, ארה"ב. רויטרס
הצעיר החשוד במסע הירי במהלך שוד בנק בפלורידה, ארה"ב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully