וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד תוקפים את אלשיך: זיהם את החקירות נגד נתניהו

22.1.2019 / 21:47

לאחר פרסום בחדשות 12 לפיו צוטט המפכ"ל לשעבר בשיחות סגורות אומר כי היועמ"ש לא יישבר ויזמן את נתניהו לשימוע לפני הבחירות - פתחו במפלגה במתקפה על הדברים. "זה משחק מכור. אלשיך ממשיך ללחוץ בכל הכוח על אישום בכל מחיר"

צילום: ועידת גלובס, עריכה: ניב מעוז

בליכוד פתחו הערב (שלישי) במתקפה על המפכ"ל לשעבר רב-ניצב בדימוס, רוני אלשיך, זאת לאחר פרסום בחדשות 12 לפיו צוטט המפכ"ל לשעבר בשיחות סגורות אומר כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לא יהסס לזמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשימוע לקראת הגשת כתב אישום לפני הבחירות.

"אם זה נראה כמו משחק מכור ונשמע כמו משחק מכור - אז זה משחק מכור", אמרו בליכוד. "רוני אלשיך זיהם את החקירות נגד ראש הממשלה נתניהו והפך אותן לתהליך שתוצאתו ידועה מראש. בחקירות, וגם עכשיו, אלשיך ממשיך ללחוץ בכל הכוח על הגשת כתב אישום בכל מחיר - גם כשאין כלום. רק אזרחי ישראל יבחרו מי יהיה ראש הממשלה שיוביל את המדינה, ואזרחי ישראל יצביעו נגד מסע הצייד: דווקא נתניהו".

עוד בוואלה! NEWS:
תמונות הלווין חושפות: הנזק שנגרם מהתקיפה הישראלית בסוריה
טרגדיה בחופשה: דניאל בן ה-3 נפצע - ומת אחרי ארבעה חודשים
הדוחות שלנו יבוטלו? לא כל כך מהר: מדריך לסערת מצלמות המהירות

היועמ"ש מנדלבלילט והמכפ"ל אלשיך בטקס החלפת מפקד חיל האוויר, בסיס תל נוף  14 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
"לא יישבר". אלשיך ומנדלבליט/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

לפי הדיווח בחדשות 12 אלשיך הביע דאגה באותן שיחות סגורות מעוצמת הביקורת של נתניהו ואנשיו על מנדלבליט. עם זאת, אמר כי הוא משוכנע שהיועמ"ש יעמוד בלחצים ויפרסם את החלטתו על שימוע עוד לפני הבחירות. "מנדלבליט חצה את הרוביקון והוא לא יישבר. אין לי גם ספק שכתב האישום נגד ראש הממשלה יכלול את עבירת השוחד", אמר אלשיך לפי הפרסום בשיחות הסגורות.

עוד פורסם כי בשיחות שאלשיך קיים עם מקורביו בימים האחרונים אמר שכבר לפני חודשים ארוכים היה ברור שהמתקפה עליו תעבור מהר מאוד ליועץ המשפטי לממשלה. "גם מנדלבליט עצמו אמר לפני חודשים - זה (המתקפה) בדרך אליי", צוטט אלשיך באותן השיחות.

מפכ"ל המשטרה לשעבר התריע מהתוצאות החמורות של המתקפה על היועמ"ש, על בכירי הפרקליטות ועל המשטרה. "המתקפה של נתניהו ואנשיו עלולה להשפיע בצורה הרסנית על מרקם היחסים בחברה הישראלית", אמר אלשיך באותן שיחות עם מקורביו. "אנחנו עלולים לשלם מחיר בלתי נסבל לאחר הבחירות תידרש עבודה רבה של שיקום האמון במערכת אכיפת החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully