וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנסגר למבקרים בגלל המתיחות: אתר החרמון ייפתח מחר כרגיל

21.1.2019 / 15:25

הנהלת האתר קראה לציבור "לחזק את החרמון, הגולן והגליל בנוכחותו", לאחר שאתמול החליטו על סגירתו לאור שיגור הטיל האיראני מסוריה. מבקרים בצפון נאלצו לשנות תכניות, אבל לא ביטלו את החופשה: "ממשיכים כרגיל"

סטילס: אמיר בוחבוט, וידאו: צלמי וואלה!NEWS ורויטרס, עריכה: איתי עמרם

אחרי שנסגר למבקרים בעקבות שיגור הטיל האיראני מסוריה, מחר (שלישי) ייפתח אתר החרמון כרגיל, בהתאם לאישור הצבא. הנהלת האתר קראה לציבור "לחזק את החרמון, הגולן והגליל בנוכחותו". אתמול הוחלט על סגירת האתר לאחר שטיל יורט מעל שמי החרמון. בתגובה תקף הלילה צה"ל עשרות יעדים איראניים בסוריה.

מבקרים שהגיעו לצפון נאלצו לשנות את תכניותיהם בשל סגירת האתר. יניב אברהם, מנהל מלון מאילת, סיפר כי "הבנו שהחרמון סגור ושינינו תכניות. מה שתוכנן למחר, עבר להיום. לא הייתה אף משפחה שהייתה אמורה להגיע לנופש לא ביטלה את הגעתה לאור החדשות".

גם במרכז המבקרים של בוטיק השוקולד דה קרינה בעין זיוון, אליו הגיעה קבוצתו של אברהם, אישרו שמבקרים לא ביטלו את הגעתם ואף להיפך - קבוצות מטיילים שתכננו לבקר בחרמון, הגיעו לטעום מהשוקולד במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
איראן מנסה לייצר משוואה חדשה, אך בלי להיגרר למלחמה כוללת
"גיבור אמריקני אמיתי": מת סוכן ה-CIA שרימה את איראן
מחסני טילים, אתר מודיעיני ובסיס איראני: יעדי התקיפה בסוריה

אתר החרמון ללא מבקרים אחרי התקיפה הישראלית בסוריה, 21 בינואר 2019. אתר החרמון, אתר רשמי
לא נעים לראות חרמון סגור/אתר רשמי, אתר החרמון

"שגרה", מכריז מוטי פיאדה, רכז הביטחון של קיבוץ אלרום שבצפון רמת הגולן. "החיים אצלנו רגילים, וההנחיה היא להמשיך בכל תחומי החיים. הצימרים מלאים, ובמקום שלג, האורחים ראו את זרימות המים המדהימות. כבר כמה שנים המציאות פה היא של לחימה מעבר לגדר, כמו שהיה בתקופת זליגות הירי. אנחנו ממשיכים בחיים כרגיל".

שפי מור, מנכ"ל התיירות בקיבוץ מרום גולן אמר כי "זה לא בוקר רגיל. יש דריכות ותקווה שהאירוע מאחורינו. כרגע אין ביטולים ויש טלפונים של התעניינות. ברור שלסגירת אתר החרמון יש השלכות על ענף התיירות בצפון. החרמון הוא הדלק המניע את הענף. החורף החל בסערה, ואנחנו מקווים שכך גם ימשיך".

במועצה האזורית גולן ובעמותת התיירות גולן מדגישים כי פרט לסגירת אתר החרמון, נשמרה היום שגרת החיים בכל יישובי המועצה ובכל האתרים באזור. מערכת החינוך פעלה כסדרה, וטקסי הנטיעות נערכו כמתוכנן. בחיספין ערכו היום תפילת הודיה מיוחדת על כמויות הגשם שירדו העונה.

עוד באותו נושא

איראן מנסה לייצר משוואה חדשה, אך בלי להיגרר למלחמה כוללת

לכתבה המלאה
אתר החרמון 21 בינואר 2019. אמיר בוחבוט
אתר החרמון, היום/אמיר בוחבוט
אתר החרמון 21 בינואר 2019. אמיר בוחבוט
אתר החרמון, היום/אמיר בוחבוט
מטיילים מהדרום בקיבוץ עין זיוון בבוקר שאחרי תקיפת ישראל בסוריה, 21 בינואר 2019. שלומי גבאי
מטיילים בקיבוץ עין זיו, היום/שלומי גבאי
אתר החרמון 21 בינואר 2019. אמיר בוחבוט
חיילים משחקים באתר החרמון, היום/אמיר בוחבוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully