וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שטוענת שיש לה מידע מפליל על טראמפ נעצרה ברוסיה

18.1.2019 / 16:34

אנסטסיה ושוקביץ' בת ה-27 גורשה מתאילנד אחרי שהורשעה שם בקיום סדנת סקס לא חוקית, ונעצרה מיד עם נחיתתה במוסקבה. היא טענה בעבר כי יש בידיה הקלטות המוכיחות את הקשר הרוסי לנשיא ארה"ב

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

אנסטסיה ושוקביץ', דוגמנית לשעבר מבלארוס שטוענת כי יש בידיה ראיות לכך שרוסיה התערבה לטובת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בבחירות ב-2016, נעצרה אתמול (חמישי) בנמל תעופה במוסקבה אחרי שגורשה מתאילנד - כך דיווחה סוכנות הידיעות אינטרפקס, שציטטה את המשטרה. ושוקביץ', בת 27, ושלושה אנשים אחרים, נעצרו עם נחיתתם בנמל התעופה שרמטייבו והועברו לתחנת משטרה. הם גורשו על ידי הרשויות בתאילנד אחרי שנעצרו בשל קיום "סדנת סקס" והורשעו בקשירת קשר ושידול.

הצעירה, שמוכרת גם בשם נסטיה ריבקה, אמרה בעבר כי יש בידיה הקלטות של שיחות על ההתערבות הרוסית בבחירות דרך קשריה לאוליגרך הרוסי אולג דריפסקה. נציגיו אמרו כי היא בודה את הטענות מלבה והכחישו כי היו בין השניים קשרים מיניים. היא עומדת בפני תביעה בשל סרטון שבו היא נראית לצדו של סגן ראש הממשלה סרגיי פריחודקו ביאכטה מפוארת השייכת לדריפסקה. הסרטון התפשט ברשת אחרי שפורסם על ידי מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני בפברואר שעבר.

דריפסקה הוא אחד משבעה אוליגרכים שהוכנסו לרשימת הסנקציות האמריקניות בשנה שעברה כחלק מחקירתו של התובע המיוחד רוברט מולר. טייקון האלומיניום מואשם על ידי וושינגטון בכך שפעל מטעם הקרמלין והיה בעבר קשור למנהל הקמפיין של טראמפ, פול מנפורט. מנפורט הורשע בהלבנת הון ובעבירות מס במסגרת חקירת התובע המיוחד, החוקר את ההתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות.

לקריאה נוספת בנושא
דיווח: "טראמפ פעל בנמרצות להסתיר את פרטי שיחותיו עם פוטין"
דיווח: ה-FBI חשד שטראמפ פועל לטובת רוסיה
חקירת הקמפיין של טראמפ: "מנפורט העביר נתונים למודיעין הרוסי"

הדוגמנית הבלארוסית אנסטסיה ושוקביץ', במעצר בתאילנד, פברואר 2018. AP
הדוגמנית בעת מעצרה בתאילנד, אפריל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully