וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד נהרג ואחיו במצב קשה בנגב; נבדק אם נפגעו משאיפת חומר רעיל

18.1.2019 / 16:06

מותו של הילד נקבע בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, אליו פונה מהפזורה הבדואית. אחיו במצב קשה, והמשטרה בודקת חשד כי מערכת החימום במקלחת בה התקלחו הילדים לא עמדה בתקן הנדרש. פרמדיק שנכח בזירה: "ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות וזיהינו שאחד מהילדים ללא דופק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות משטרה בפזורת תל ערד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוותי רפואה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע קבעו היום (שישי) את מותו של ילד שהגיע באורח אנוש לאחר שככל הנראה שאף חומר רעיל. אחיו נפצע באורח קשה ומטופל בבית החולים. הילדים, תושבי אזור פזורת תל ערד, הובאו לקבלת טיפול רפואי ליד הכניסה לערד. לא נמצאו סימני אלימות על הילדים.

כוחות משטרה וכיבוי הגיעו לביתם של האחים ופתחו בחקירה. מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי במקלחת בה התקלחו הילדים הותקנה מערכת חימום מים על גז וככל הנראה נפגעו משאיפת גז. כמו כן, במשטרה בודקים חשד כי המערכת לא עמדה בתקן הנדרש.

לקריאה נוספת:
שריפה בדירה בבניין מגורים באופקים: אישה וגבר נפגעו באורח קשה
אוסטרליה: נעצר חשוד במעורבות ברצח הישראלית במלבורן
צעיר בן 21 נרצח ביבנה מחוץ אולם אירועים ביבנה

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
בית החולים סורוקה/ראובן קסטרו

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה שבבאר שבע תוך כדי פעולות החייאה. פרמדיק של מד"א דוראל ארזואן, שהגיע לזירה, סיפר כי "סמוך לתחנת מד"א בערד חברנו עם רכב פרטי שבתוכו שכבו שני ילדים כבני עשר מחוסרי הכרה. ביצענו במהירות בדיקות רפואיות ראשוניות וזיהינו שאחד מהילדים ללא דופק וללא נשימה"

"התחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי פינוי דחוף לבית חולים כשבמקביל ניידת טיפול נמרץ נוספת בראשות הפרמדיק תומר קפלן העניקה טיפול רפואי מציל חיים לילד השני שפונה גם כן לבי"ח סורוקה כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה", שחזר הפרמדיק.

(עדכון ראשון: 12:46)

  • עוד באותו נושא:
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully