וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 21 נרצח בקטטה מחוץ אולם אירועים ביבנה

18.1.2019 / 9:52

מותו של הצעיר נקבע בזירת האירוע, מחוץ לאולם החתונות עדיה שבעיר. מחקירה ראשונית עולה כי ויכוח בחתונה שנערכה באותו הערב באולם הוביל לקטטה בין כמה מהנוכחים בחתונה

אולם עדיה, יבנה. אבי כהן
אולם עדיה/אבי כהן

צעיר בן 21 מראשון לציון נרצח הלילה (שישי) בקטטה מחוץ לאולם האירועים "עדיה" ביבנה. המשטרה חוקרת מי עומד מהאחורי הרצח. מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר היה אורח של חתונה שנערכה במקום ובשלב מסוים פרצה קטטה בין כמה מהנוכחים החתונה. המתקוטטים יצאו מהאולם ופתחו בקטטה בחוץ. בשלב מסוים נפגע הצעיר וצוות מד"א שהגיע למקום ניסה לבצע בו פעולת החייאה אך לשווא. אולם "עדיה" עלה לכותרות לפני כשנתיים לאחר שמנורה שהותקנה מעל רחבת הריקודים קרסה וגרמה למותה של אחת מאורחות האולם שהגיע להשתתף בחתונה.

פראמדיק מד"א שמוליק בואניש, שהגיע לזירה, סיפר כי "על המדרכה בסמוך לרכב שכב גבר כבן 21 מחוסר הכרה עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון, כשאזרחים עוצרים לו את הדימום בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה וללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
פריצה בלתי חוקית? תכתובות הטלפון של אפי נוה עלולות להיפסל
דיווח: ארה"ב הבהירה שלא תתערב אם ישראל תתקוף בעיראק
בשל השבתת הממשל: טראמפ ביטל את המשלחת לדאבוס - ועקץ את פלוסי
השקט שאחרי הסערה: עדיין קר, אבל מזג האוויר מתחיל להתחמם

ניידת משטרה. ---, חטיבת דובר המשטרה
ניידת משטרה/חטיבת דובר המשטרה, ---

לפני חמישה ימים, צעיר בן 19 נדקר ונפצע באורח קשה במהלך קטטה עם צעיר אחר בכפר טמרה שבגליל התחתון. הפצוע פונה לבית החולים העמק בעפולה. השוטרים החלו בסריקות אחר הדוקר הנמלט ונפתחה חקירה. לפני כשבועיים, נפצע בן 41 באורח בינוני בקטטה ברחוב בקורנס בחיפה. צוותי מד"א פינו אותו במצב לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מפציעה בפלג גופו העליון.

(עדכון ראשון: 05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully