וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרה של הגברת השנייה: מורה בבית ספר שמתנגד לקהילת הלהט"ב

17.1.2019 / 6:55

קרן פנס, רעייתו של סגן נשיא ארצות הברית, תשוב לעבודתה כמורה לאמנות בבית ספר נוצרי בצפון וירג'יניה. המוסד החינוכי דורש מהורי התלמידים לחתום על מסמך המביע התנגדות לזוגיות בין בני אותו המין, ותלמידיו מסתכנים בסילוק אם ייתפסו כשהם תומכים ב"מעשה מיני לא מוסרי"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

קרן פנס, אשתו של סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, הודיעה אתמול (רביעי) כי היא תעבוד בתור מורה לאמנות במשרה חלקית בבית ספר נוצרי בצפון וירג'יניה. המדיניות המוצהרת של בית הספר היא לדרוש מהורי התלמידים לחתום על מסמך המביע התנגדות לקהילת הלהט"ב, וההורים בו מכירים בכך שילדיהם לא יורשו ללמוד בבית הספר במידה שיביעו תמיכה ביחסים של בני זוג מאותו המין.

"אני נרגשת לשוב אל ספסל הלימודים ולעשות את מה שאני הכי אוהבת - ללמד אמנות בבית ספר יסודי", מסרה פנס בהודעה לעיתונות. "אני נרגשת לשוב וללמד בבית הספר בו עבדתי בעבר במשך 12 שנה", הוסיפה. פנס עבדה בבית הספר כאשר בעלה היה חבר קונגרס ובני הזוג התגוררו בוושינגטון. היא עבדה כמורה במשך 26 שנים בסך הכול.

עוד בעולם
דיווח: בכיר בקוריאה הצפונית ייפגש השבוע עם טראמפ בארה"ב
מיי אחרי הצבעת אי-האמון: מאוכזבת, אך דלתי נשארת פתוחה
בצל הנסיגה: ארבעה אמריקנים נהרגו בפיגוע של דאעש בצפון סוריה

קארן פנס, רעייתו של סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, 6 בדצמבר 2018. AP
עבדה בבית הספר 12 שנה. פנס/AP

בטופס שעליו נדרשים ההורים לחתום בעת הרישום של ילדיהם לבית הספר נכתב: "אני מבין כי לבית הספר שמורה הזכות לסרב לקבל מועמד או לבטל את הרישום של תלמיד קיים אם האווירה בתוך הבית שלו, או הפעולות של הוריו או של התלמיד עצמו, מנוגדות לאורח החיים שאליו בית הספר מחנך".

עוד נכתב בטופס כי גם הבעת תמיכה בבני זוג מאותו המין, אפילו אם אינם קשורים לתלמיד עצמו, עלולים להוות סיבה לפסילה של הילד מבית הספר. בין הסיבות האפשריות לפסילת תלמידים בבית הספר בו תלמד פנס: "השתתפות, תמיכה או ביצוע של מעשה מיני לא מוסרי, הומוסקסואליות, בי-סקסואליות, קידום מעשים שכאלו או חוסר יכולת לתמוך בעקרונות המוסריים של בית הספר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מייק פנס בנאום במכון הדסון. אי-פי, AP
פנס/AP, אי-פי

עוד נדרשים ההורים לתלמידים בבית הספר להצהיר: "אני מכיר בחשיבות של תרבות משפחתית המבוססת על רוח התנ"ך, וקידום ערכי משפחה תנ"כיים כמו נישואים בריאים בין גבר לאישה. אני אקח ברצינות את התפקיד שלי כמחנך לילדיי".

בלשכתה של פנס הדפו את הביקורת על הצטרפותה אל הצוות. "היא שבה אל בית הספר שבו עבדה 12 שנים בעבר. זה אבסורד שההחלטה שלה ללמד אמנות בבית ספר נוצרי לילדים, כמו גם האמונות הדתיות של בית הספר, נמצאות תחת מתקפה", נמסר מלשכתה. עם זאת, בלשכה לא הגיבו לשאלת CNN אם היא עצמה מסכימה עם המדיניות הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully