וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך מטה המשטרה: שני שוטרים בצרפת מואשמים באונס תיירת

14.1.2019 / 13:36

משפטם של שני שוטרים ביחידה למאבק בארגוני הפשע החל, אחרי יותר מארבע שנים של הליכים משפטיים. התיירת הקנדית סיפרה כי הם הזמינו אותה למטה ברחוב מפורסם בפריז, שם אנסו אותו יחד

מטה משטרה, פריז, צרפת, 2015. AP
מטה המשטרה בפריז, 2015/AP

שני שוטרים בצרפת מהיחידה למאבק בכנופיות נאשמים באונס קבוצתי של תיירת קנדית במטה המשטרה בפריז. השוטרים, חברי יחידת BRI, עומדים לדין על אונס של האישה במטה השוכן ברחוב 36 Quai des Orfevres, כתובת מפורסמת שהופיעה בסרטי פשע וברומנים רבים.

האישה סיפרה כי היא פגשה באפריל 2014 קבוצת שוטרים בפאב אירי מעבר לרחוב הסמוך לנהר הסיין. אחרי כמה משקאות, הם הזמינו אותה לבקר במטה המשטרה, שם לדבריה, היא נאנסה כמה פעמים. בתחילה סגרו השופטים את התיק, אך התביעה בפריז והתיירת ניצחו בערעור והובילו למשפט, שנפתח היום. אם יורשעו השוטרים, עונשם המקסימלי יהיה 20 שנות מאסר.

"ראיתי כל כך הרבה סרטים על מקום והייתי מסוקרנת", היא סיפרה בנובמבר 2017 בריאיון לערוץ "פראנס 3". היא סיפרה כי בזמן שהיו במבנה, השוטרים ניסו להשקות אותה בוויסקי לפני שאנסו אותה. "הם הטיחו את הפנים שלי בשולחן. הייתי המומה. ראיתי כוכבים. לא הצלחתי לראות משהו למשך זמן מה", אמרה. בתחילה נעצרו שלושה שוטרים, אך רק שניים מהם עומדים לדין.

אחת מטענותיהם של שני השוטרים, שבשנות ה-40 לחייהם, היא שיחסי המין היו בסכמה. השלישי הכחיש בתחילה כי היה מגע מיני עם התיירת, אך בהמשך הודה כי היו "נגיעות הדדיות". הדנ"א של שני השוטרים ושל אדם נוסף אותר על תחתוניה של האישה . עד כה לא אותר החשוד השלישי, למרות מבצע משטרתי נרחב שכלל איסוף דגימות דנ"א ממאות שוטרים.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS
"מספיק זה מספיק": בריטית הכלואה באיראן פתחה בשביתת רעב
טיהור הקהילה הגאה בצ'צ'ניה: "40 נעצרו, שניים מתו בעינויים"
טראמפ פתח את שערי סוריה לארדואן רק כדי לאיים לנעול אותו בפנים

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully