וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותה של הלוחמת הקטנה: נגה הפעוטה מקמפיין #גיל_3 הלכה לעולמה

13.1.2019 / 22:08

הוריה של נגה באומץ שנולדה עם מחלה גנטית נדירה פתחו לפני כחודשיים בקמפיין גיוס כספים לטובת טיפול חדשני שיציל אותה. רבים התגייסו והעלו לרשתות החברתיות תמונה מגיל שלוש בצירוף ההאשטאג, אולם נגה הלכה לעולמה והיא בת שנתיים וחצי. "הנשמה הענקית עזבה את הגוף"

.

נגה באומץ. מאיר אדרי, מערכת וואלה! NEWS
לא הצליחה להגיע לגיל שלוש. באומץ/מערכת וואלה! NEWS, מאיר אדרי

לאחר שמשתמשים רבים ברשתות החברתיות התגייסו לקמפיין גיוס הכספים תחת ההאשטאג #גיל_3 למען הפעוטה החולה נגה באומץ, הודיעה משפחתה כי היא הלכה לעולמה שלשום (שישי) בגיל שנתיים וחצי. "הנשמה הענקית של נגה עזבה את הגוף שלה", נכתב בפוסט בחשבון הפייסבוק "להציל את נגה". "אחרי שבוע של מלחמה בטיפול נמרץ היא החליטה להמשיך הלאה. אנחנו שבורים והמומים ממותה של הלוחמת הקטנה שלנו ורוצים להודות לכולכם שהייתם כאן וליוויתם אותנו בדרך הקשה הזאת".

באומץ נולדה עם מחלה גנטית נדירה בשם הויראל-הריידרסון (Hoyeraal-Hreidarsson Syndrome). המחלה גורמת לכשל חמור במערכת החיסונית, וילדים שסובלים ממנה לא זוכים להגיע לגיל שלוש. לאחרונה חלה פריצת דרך במחקר המחלה ופותחה טכנולוגיה שמאפשרת לרפא אותה.

עוד בוואלה! NEWS:
"איש של אנשים": פרידה מהרמטכ"ל גדי איזנקוט בקריה
עם זקן מזויף: נתפס טרוריסט איטלקי שהתחבא עשרות שנים בברזיל
רצח כפול בי-ם: גופות גבר ואישה בני 70 נמצאו עם סימני אלימות

משפחתה של נגה נדרשה לגייס כשני מיליון שקלים לטובת הטיפול ופתחה לפני כחודשיים בקמפיין גיוס כספים, במסגרתו העלו בשבועות האחרונים משתמשים רבים ברשתות החברתיות תמונה שלהם מגיל שלוש. לפני כשבועיים אושפזה הפעוטה בטיפול נמרץ.

בדף הפייסבוק עדכנו בני המשפחה כי "המחלה שמאיימת לחטוף אותה מאיתנו לפני גיל שלוש מתקדמת ומקשה על הגוף שלה לבצע משימות פשוטות. אנחנו במרוץ להכין לך תקופה. תחזיקי מעמד בשבילנו, אנחנו מחזיקים מעמד בשבילך". כאמור, בליל שישי האחרון הלכה נגה לעולמה והיא עוד לא בת שלוש.

  • עוד באותו נושא:
  • פעוטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully