וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בסיור בצפון: אם צריך - נעצים את התקיפות בסוריה

13.1.2019 / 17:53

אחרי תקיפת מחסני איראן בשדה התעופה בדמשק בסוף השבוע, סייר ראש הממשלה בגבול הצפון ואמר כי ישראל "תעשה מה שצריך כדי להבטיח את ביטחון ישראל", כולל העצמת התקיפות נגד ההתבססות האיראנית בסוריה. "מנענו את התכנית של חיזבאללה - ונמשיך למנוע"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בהתייחסות להתקפות נגד ההתבססות האיראנית בסוריה כי "אם צריך - נעצים את ההתקפות". נתניהו, שסייר בעוצבת הגליל באזור פעילות צה"ל לנטרול והשמדת מנהרות חיזבאללה, במסגרת מבצע "מגן צפוני", הוסיף כי "נמשיך לעקוב אחר כל הפעילות של חיזבאללה ושל איראן וגרורותיה, ונעשה מה שצריך כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

על תקיפת מחסני איראן בסוריה בסוף השבוע אמר: "ב-48 השעות האחרונות, ישראל תקפה מחסן של נשק איראני בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. זה משקף את המדיניות העקבית שלנו והנחישות האיתנה למנוע התבססות צבאית של איראן בסוריה".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו חשף: חיל האוויר תקף בסופ"ש מחסנים של איראן בסוריה
לשתות יין בלי פחד: החיים החדשים של הנערה הסעודית בקנדה
המנהרות הושמדו, ארה"ב נסוגה - והוא שותק: לאן נעלם נסראללה?

נתניהו בסיור בעוצבת הגליל באיזור הפעילות מבצע ''מגן צפוני''. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
"אם צריך נעצים את התקיפות". נתניהו בסיור בצפון, היום/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ביום שישי כלי טיס תקפו מטרות בסוריה, שכלי תקשורת מקומיים ייחסו לחיל האוויר הישראלי, באזורים שעל פי פרסומים זרים הותקפו פעמים רבות בשנים האחרונות. מוקדם יותר היום, בפתח ישיבת הממשלה, נתניהו אישר כי ישראל תקפה בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק וציין גם כי "צה"ל תקף מאות פעמים מטרות של איראן וחיזבאללה".

צה"ל חשף אתמול מנהרה נוספת שחדרה לשטח ישראל מלבנון, ומקורה בכפר רמיה בלבנון. בהודעתו אמר דובר צה"ל כי "מנהרה זו משלימה את כלל המנהרות שבנה חיזבאללה. למעשה, אנחנו מסיימים את מבצע 'מגן צפוני'". המבצע, שנפתח בראשית החודש, נחשפו שש מנהרות התקפיות שנחפרו משטח לבנון, וזאת לטענת ישראל תוך הפרת הריבונות הישראלית והחלטה 1701, במסגרת התכנית של ארגון חיזבאללה לכבוש מוצבים ויישובים.

עוד באותו נושא

נתניהו חשף: חיל האוויר תקף בסופ"ש מחסנים של איראן בסוריה

לכתבה המלאה
נתניהו בסיור בעוצבת הגליל באיזור הפעילות מבצע ''מגן צפוני''. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
"נמשיך לעקוב אחרי פעילות חיזבאללה". נתניהו בסיור בצפון, היום/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"אני חושב שכל אחד מבין שהוסר כאן איום רציני ביותר", הוסיף נתניהו בסיור שקיים היום בגבול הצפון. "התכנית המבצעית של חיזבאללה הייתה להשתמש בנשק המנהרות, להחדיר הרבה לוחמים, בין אלף לאלפיים מחבלים לתוך הגליל, לתפוס כאן יישובים. כל אחד מבין איך המלחמה הזאת הייתה נראית עם גדודים של חיזבאללה בתוך הגליל, ועם צבא איראני אל מול הגולן. את זה מנענו - ואת זה נמשיך למנוע".

ישראל תקפה מחסנים בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. רויטרס
פיצוצים בשמי דמשק, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully