וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמה בעיראק ונפגשה עם אסד: חברת הקונגרס הדמוקרטית שתרוץ לנשיאות

טולסי גברד בת ה-37 מהוואי תודיע בשבוע הבא באופן רשמי על מועמדותה לבחירות ב-2020. גברד נחשבת למקורבת של ברני סנדרס והדגישה כי קמפיין החירות שלה "יעסוק בנושאי מלחמות והסכמי שלום". היא מצטרפת לחמישה מועמדים לפחות שהודיעו עד כה על השתתפות בפריימריז הדמוקרטיים

טולסי גברד מועמדת לנשיאות 2020 ממדינת הוואי. רויטרס, אתר רשמי
תתמודד לנשיאות ארצות הברית ב-2020. טולסי גברד, חברת הקונגרס מהוואי/אתר רשמי, רויטרס

נציגת הדמוקרטים מהוואי טולסי גברד אמרה כי תרוץ לנשיאות ארצות הברית ב-2020 - כך דיווחה היום (שבת) רשת CNN. ''החלטתי לרוץ ואצהיר על כך באופן רשמי בשבוע הבא'', ציינה בריאיון לרשת החדשות. גברד, בת 37 ששירתה בצבא ארצות הברית במערכה בעיראק, היא הראשונה ממוצא הינדי-סמואי שנבחרה לקונגרס האמריקני. לדבריה, ''נושאי מלחמה ושלום'' יהוו את הבסיס לעמדותיה ויהיו במוקד קמפיין הבחירות שלה.

גברד זכתה באהדה ציבורית לאורך פעילותה במפלגה הדמוקרטית, אולם צפויה לה תחרות גדולה במה שצפויה להיות זירה צפופה לקראת בחירות הפריימריז במפלגה. הסנאטורית ספגה ביקורות לאור פגישותיה הסודיות עם נשיא סוריה בשאר אל-אסד. זאת לאחר שבמהלך נסיעה ב-2017 למדינה, התנגדה לגינויו כשליט לגיטימי.

עוד בוואלה! NEWS:
כל האמת בפרצוף: הרמטכ"ל שלא יפחד לשנות סדרי עולם
ארדואן יוצר חברה חדשה, והמוחות והכסף בורחים מטורקיה
הארוכה בהיסטוריה של ארה"ב: השבתת הממשל נכנסה ליומה ה-22

אליזבת' וורן סנאטורית מצ'סוטס. רויטרס, אתר רשמי
הקימה עדה מייעצת לקראת האפשרות שתתמודד על הנשיאות. וורן/אתר רשמי, רויטרס

גברד, שתמכה בברני סנדרס במועמדותו לנשיאות, עלתה לכותרות במהלך 2016 עם פרישתה מתפקידה כחברה בוועד הלאומי הדמוקרטי, לאחר שהוחלט כי על המפלגה להגביל את מספר העימותים בין סנדרס להילרי קלינטון. פרשנים האמינו כי החלטה זו הטיבה עם קלינטון והביאה לזכייתה לייצג את המפלגה הדמוקרטית.

הסנאטורית האמריקנית אליזבת וורן, ממדינת מסצ'וסטס, הודיעה ערב השנה החדשה כי הקימה ועדה מייעצת לקראת האפשרות שתתמודד על הנשיאות. כשהזירה הדמוקרטית תכלול כנראה את הסנאטורים קמלה האריס, קורי בוקר וקריסטין גיליברנד, כמו כן סגן הנשיא לשעבר, ג'ו ביידן. חוליאן קסטרו, מזכיר הבית הלבן מתקופתו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, הקימה בזמנו גם היא ועדה מייעצת לקראת האפשרות שתתמודד על הנשיאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully