וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל בבלגיה: טרוריסט משוחרר גנב מסמכים מחקירת הפיגועים בבריסל

11.1.2019 / 20:56

המסמכים שנגנבו מכילים מידע על ניתוח לאחר המוות של קורבנות מתקפת הפיגועים שאירעו -2016, שבהם נהרגו 32 בני אדם. התובעים ציינו כי אין ראיות לכך שמטרת הגניבה הייתה למצוא מסמך או מידע מסוים. החשוד הכחיש את ההאשמות

שדה התעופה בבריסל, בלגיה, לאחר הפיצוץ במקום. 22 במרץ 2016. טוויטר, מערכת וואלה!
זירת פיגוע בשדה התעופה בבריסל ב-2016/מערכת וואלה!, טוויטר

הרשויות בבלגיה עצרו השבוע גבר שהואשם בעבר בטרור בגין גניבת מידע מתובעים, לרבות מסמכים מחקירת פיגועי בריסל 2016. התובעים הודיעו כי הגניבה אירעה ביום שישי שעבר, והחשוד נעצר ביום שבת. לחשוד יש עבר פלילי ובעבר הוא נשלח למאסר של חמש שנים בגין השתתפות בפעילויות של קבוצת טרור. התובעים אמרו כי ביום הפריצה, העצור נכח באותו הבניין כדי להשתתף בפגישת מבחן.

החשוד מואשם בכך שנכנס למשרדו של המומחה הרפואי של התובעים, גיבה עבור עצמו את כל מחשבו של המומחה וכן גם גנב כמה פריטים. הגיבוי כולל מידע על ניתוח לאחר המוות שבוצע על גופות קורבנות מתקפת פיגועי הטרור בבריסל שהתקיימה בחודש מרץ 2016, שבה נהרגו 32 בני אדם.

התובעים ציינו כי אין ראיות לכך שמטרת הגניבה הייתה למצוא מסמך או מידע מסוים. עוד נמסר כי החשוד הכחיש את ההאשמות, והמוצרים הגנובים טרם נמצאו.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS
צרפת: נחשפה זהותו של מפקד חוליות הטרור בפריז ובבריסל
פלסטינית נהרגה בהפרות סדר בגבול עזה; צה"ל תקף עמדות חמאס
"כל המדינה היא כלא": המחנות בצפון קוריאה משגשגים למרות המו"מ עם ארה"ב

הרכבת שנפגעה בפיגוע במטרו בבריסל, בלגיה, 22 במרץ 2016. טוויטר, צילום מסך
רכבת שנפגעה בפיגוע בבריסל ב-2016/צילום מסך, טוויטר

ב-22 במרץ 2016, 32 בני אדם נהרגו ויותר מ-200 נפצעו בשני פיגועים שאירעו בשדה התעופה ובתחנת רכבת תחתית בבירת בלגיה. ארגון דאעש קיבל אחריות לפיגועים ופרסם הודעה בה מסר כי מטרת הפיגועים הייתה לפגוע ב"בלגיה הצלבנית שנלחמת באסלאם ובניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully