וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בדרך מבית הכנסת: אישום נגד תושב טבריה שדקר למוות את חברו

6.1.2019 / 13:43

על פי כתב האישום, דוד אמויאל ביקר בביתו של שמעון אשר אלבז, ובין השניים פרץ ויכוח. הם ניגשו לבית הכנסת כדי להישבע בספר התורה, אולם משהיה סגור, התפתח בין השניים מאבק גופני במהלכו דקר אלבז את אמויאל למוות. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו

הנרצח מטבריה דודו אמויאל. -, אתר רשמי
הנרצח, דוד אמויאל/אתר רשמי, -

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד שמעון אשר אלבז, בן 27 בטבריה, בגין רצח חברו לפני כחודשיים. על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת, אלבז דקר למוות את דוד אמויאל, תושב העיר בן 31, בפלג גופו העליון ובראשו - וברח מהמקום. הפרקליטות ביקשה לעצור את אלבז עד תום ההליכים נגדו.

הרצח התרחש בשעות אחר הצהריים כשאמויאל הגיע לביתו של אלבז ובין השניים התפתח ויכוח קולני בנוכחות בת זוגו של אלבז. במהלך הוויכוח נגח אמויאל בפניו של אלבז, ואז יצאו השניים לבית הכנסת "אבו-חצירה" ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, כדי להישבע בספר התורה ולהכריע. בית הכנסת היה נעול, והשניים חזרו לביתו של אלבז. על פי כתב האישום, בדרך תקף אלבז בדקירות סכין את אמויאל בפלג גופו העליון, ולא הפסיק גם כשאמויאל ניסה להדוף אותו, אך נתקל בגדר אבן של בית הסמוך למקום. אלבז המשיך לעמוד מיליו, כשהוא תוקף ודוקר אותו שוב ושוב בראשו ובגופו.

עוד בוואלה! NEWS
לוחית הרכב והיריקה ברחוב: תיק רצח נועה אייל שנפתר אחרי 21 שנה
דירת מסתור, זהות בדויה: אב ובנו נעצרו בחשד לרצח אחרי שנה
הרגו ונערכו לחקירת שב"כ: נערים חשודים ברצח פלסטינית

היכל המשפט, נצרת. גוגל מפות, מערכת וואלה! NEWS
בית המשפט המחוזי בנצרת/מערכת וואלה! NEWS, גוגל מפות

בשלב זה עברו בסמוך שתי בחורות שהבחינו באלבז תוקף את אמויאל. אחת מהן צעקה לאלבז שיעזוב אותו, ולאחר שהשתיים התקרבו לזירה, חדל אלבז ממעשיו. אמויאל הצליח להתרומם על רגליו ואמר לו: "שימי, הפעם אבא שלך מסעוד לא יעזור לך". בתגובה לכך ניגש אליו אלבז בשנית, דחף אותו והתרחק מהמקום.

בעודו פצוע ומדמם, הלך אמויאל לביתו ברגל, כשהוא קורא מפרוזדור חדר המדרגות לבני משפחתו, וכשהגיעו, איבד את הכרתו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט המחוזי בנצרת להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully