וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירת מסתור, זהות בדויה: אב ובנו נעצרו בחשד לרצח אחרי שנה

2.1.2019 / 10:17

המשטרה עצרה את ראובן דדון ובנו עוז, תושבי קריית אתא, בחשד לרצח בדקירות ובירי של אביעד בן סימון, בשל סכסוך בסוכות אשתקד. השניים נמלטו לאחר המעשה והסתתרו בקלנסואה. הבן השני, המעורב במעשה, הסגיר עצמו תשעה חודשים לאחר הרצח והוגש נגדו כתב אישום

רצח בקריית אתא אבא ובן נעצרו בחשד. אתר רשמי
הסתיר את זהותו במשך למעלה משנה. עוז דדון לפני ואחרי המעצר/אתר רשמי

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) את ראובן דדון בן ה-56 ובנו עוז בן ה-25, תושבי קרית אתא בחשד לרצח, לאחר חיפושים של למעלה משנה. השניים נמלטו במהלך ניסיון מעצרם והסתתרו מאז האירוע בזהות בדויה בדירה ששכרו בקלנסואה ונטמעו באוכלוסייה. מעצרם הוארך הבוקר (רביעי) בהסכמה בתשעה ימים עד ה-10 לחודש בבית משפט השלום בחיפה.

האב ובנו חשודים שרצחו בחג הסוכות שעבר את אביעד בן סימון בן ה-24 תושב העיר ביריות ובדקירות סכין בעת ששוחח עם חבריו ברחוב. יחד עמם השתתף במעשה בן נוסף, רועי דדון בן ה-33 שהסגיר עצמו תשעה חודשים לאחר המעשה.

באוגוסט האחרון הוגש נגד רועי דדון כתב אישום בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירת הרצח, ניסיון הרצח ועבירות בנשק. מכתב האישום עלה כי השלושה נמלטו מהזירה ברכב היונדאי של רועי דדון. המשטרה פתחה במצוד אחר האב ושני בניו ואחד החשדות שנבדקו הוא כי הצליחו להימלט לחו"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
חוקרים מחוץ לחוק: המדובבים עלו לפרקליטות בעוד מפלה בבית המשפט
"היועמ"ש: פרסום ההחלטה בתיקי נתניהו לפני הבחירות זו חובתנו"
רבנים בכירים בציונות הדתית על הפיצול של בנט ושקד: "שפל ומכוער"

רצח קריית אתא אבא ובן נעצרו האבא ראובן דדון. אתר רשמי
הסתתר בדירה בקלנסואה. האב ראובן דדון לפני ואחרי המעצר/אתר רשמי

היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה בפיקודו של ניצב-משנה אלי מגן, עירב את האינטרפול בחקירה והארגון הוציא נגדם "הודעה אדומה" לבקשת סיוע להסגרה מרשויות האכיפה ברחבי העולם. אך המהלך לא סייע למצוא את הנמלטים.

תשעה חודשים לאחר הרצח הסגיר עצמו רועי דדון לידי המשטרה, אך שמר על זכות השתיקה ולא חשף פרטים אודות המעשה, היכן התחבא מאז או מקום המסתור של אחיו ואביו. שלב ההוכחות בעניינו יחל בבית המשפט בחיפה בחודש הבא.

עוד באותו נושא

הריב במועדון בקריות הסתיים ברצח - אבל שניים מהחשודים נעלמו

לכתבה המלאה

"היום אתה מת"

הרקע לרצח בן סימון לפי כתב האישום נגד רועי דדון היה סכסוך של אחיו עוז דדון עם חברו של בן סימון, יוסי בן גרתי. זאת לפי החשד בשל מאבקי שליטה על עסקי הימורים בעיר. הסכסוך בין עוז דדון לחברו של הנרצח בן גרתי הוביל לעימות בין השניים במועדון לפנות בוקר באותו יום של הרצח. עוז דדון עזב את המועדון ואז סמוך לביתו המתינו לו בן סימון וחברו בן גרתי שאף רדף אחריו תוך שהוא קורא לעברו: "היום אתה מת".

מכתב האישום עולה כי בהמשך אותו היום אחר הצהריים, בעת שמשפחת דדון התארחה לארוחת חג הסוכות אצל הבת ליאת ובעלה אלי, חלף על פניהם רכב שברולט שחור ובו מספר גברים בהם בן סימון המנוח. כשהם מצוידים באקדח 9 מ"מ קצר ושתי סכינים, האב ראובן דדון ובניו עוז ורועי רדפו אחרי הנרצח וחבריו והגיעו כקילומטר מביתם. שם יצא ראובן מהרכב, שלף את אקדחו ופתח לעברם באש.

חשד לרצח בקריית אתא: צעיר בן 25 נדקר ונורה למוות. איחוד הצלה
הנרצח התמוטט ברחוב. זירת האירוע בקרית אתא, לפני יותר משנה/איחוד הצלה

על פי כתב האישום האב והבנים המשיכו לרדוף אחרי בן גרתי ובן סימון, כשבנו עוז לבסוף השיג את המנוח. שני האחים דקרו אותו בסכינים והאב ירה לכיוונו עוד שלוש פעמים. השלושה נמלטו לאחר המעשה ובן סימון הפצוע הצליח לצעוד עד לרחוב יבניאלי בעיר ושם התמוטט. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

כאמור הבן רועי הסגיר עצמו לידי המשטרה כעבור תשעה חודשים ואתמול נעצרו השניים. הם יובאו להמשך חקירה נגדם ואם יורשעו, השלושה צפויים למאסרי עולם. עורכי הדין אורי בר עוז נדיר בראנסי ששון בר עוז סנגוריהם של החשודים אמרו כי "החשודים מכחישים כל קשר לעבירה מדובר התיק מורכב מאוד ועולה תמונה ראיתית ותרחיש אחר מזה המתואר עי המדינה".


(עדכון ראשון 8:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully