וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריב במועדון בקריות הסתיים ברצח - אבל שניים מהחשודים נעלמו

21.8.2018 / 19:16

שלושה תושבי קריית אתא חשודים ברצח, אבל רק נגד אחד מהם הוגש כתב אישום. אחיו ואביו של הנאשם כנראה נמלטו מהארץ, והמשטרה טרם איתרה אותם. מכתב האישום עולה כי השלושה ירו בנרצח שניסה להימלט - דקרו אותו, וברחו

חשד לרצח בקריית אתא: צעיר בן 25 נדקר ונורה למוות. איחוד הצלה
זירת הרצח בקריית אתא, באוקטובר האחרון/איחוד הצלה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה אתמול (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד רועי דדון, תושב קריית אתא בן 33, בגין רצח אביעד בן סימון, בן ה-24 במהלך חג הסוכות אשתקד. מכתב האישום שפרטיו היו חסויים עד כה עולה כי הנאשם יחד עם אחיו עוז, בן ה-25, ואביהם ראובן, בן ה-56, ירו בבן סימון באקדח ותוך כדי ניסיון ההימלטות שלו מהזירה כשהוא מדמם רדפו אחריו, דקרו אותו למוות וברחו.

הנאשם הסגיר את עצמו למשטרה לפני כחודש ונמצא במעצר בעוד אחיו ואביו עדיין מבוקשים והמשטרה טרם איתרה אותם, ככל הנראה השניים ברחו מהארץ. דדון שתק בחקירותיו ולא מסר מידע על הרצח או מקום הימצאותם של אחיו ואביו.

עוד בוואלה! NEWS
"גם המורים מפחדים מהמילה סרטן": מחאת ההורים נגד משרד החינוך
לאחר עתירת ההורים: מנהלת ביה"ס שבו לימד המורה הפדופיל התפטרה
מאות השתתפו בהלוויית תושב אום אל-פחם שדקר שוטר בירושלים ונורה למוות

רצח - קריית אתא. מערכת וואלה! NEWS
המבוקש עוז דדון , אחיו של הנאשם/מערכת וואלה! NEWS

כעת הפרקליטות מבקשת את הארכת מעצרו של רועי דדון המואשם ברצח, ניסיון רצח ועבירות בנשק עד תום ההליכים המשפטיים. "הוא מכחיש מכל וכל את המיוחס לו", אומר עו"ד נדיר בראנסי המייצג את רועי דדון יחד עם עו"ד אורי ברעוז, "נמסור תגובה מלאה לבית המשפט בצורה מסודרת לכשנראה את חומרי החקירה".

הרקע לרצח היה סכסוך של האח עוז עם חברו של בן סימון, יוסי בן גרתי, באותו יום לפנות בוקר במועדון בקריית אתא. בכתב האישום צוין כי הסכסוך נבע ככל הנראה מרקע רחב יותר של מאבקי שליטה על עסקי הימורים בעיר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מרדף רכוב, עם אקדח וסכינים שלופות

השתלשלות האירועים החלה במועדון הריקודים "פנטהאוס סאמר קלאב" בעיר, שם סמוך לשעה 03:00 התפתח עימות בין עוז דדון לבין מספר אנשים ביניהם בן גרתי, חברו של הנרצח. לאחר העימות עזב עוז את המקום לביתו שם חיכו לו בן סימון ובן גרתי. בכתב האישום נטען כי האחרון פתח בריצה אחרי עוז תוך שהוא אוחז בחפץ חד וקורא "אתה מת היום".

חלקו השני של האירוע התרחש אחר הצהריים באותו היום - אז התכנסה משפחתו של הנאשם לארוחת חג בעיר ומאוחר יותר, בעת שהאב ראובן והבנים עוז ורועי שהו בחצר, חלף על פניהם פעמיים רכב שברולט שחור שבו נסעו שלושה חברים, בהם גם בן סימון. מכתב האישום עולה כי האב ושני בניו קיבלו באותה העת את ההחלטה לרצוח את בן סימון וחבריו ולכן הצטיידו בשני סכינים ובאקדח 9 מ"מ קצר וטעון.

רצח - קריית אתא. מערכת וואלה! NEWS
המבוקש ראובן דדון, אביו של הנאשם/מערכת וואלה! NEWS

לטענת הפרקליטות, השלושה נכנסו לרכב והחלו במרדף ברחבי העיר אחר השברולט עד שאיתרו אותו. ראובן שאחז באקדח החל לירות לכיוון בן סימון וחבריו בזמן שבניו יצאו אף הם מהרכב עם סכינים שלופים. השלושה רדפו אחר בן סימון וחבריו בכוונה לכאורה לדקור אותם ולגרום למותם.

על פי כתב האישום בן סימון נמלט מהמקום יחד עם חבריו, ואילו שלושת בני משפחת דדון החלו לרדוף אחריהם עד שתפסו אותו, דקרו אותו וירו לעברו, בטרם נמלטו מהזירה. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירה העניק לבן סימון עזרה ראשונה בשטח ופינה אותו במצב קשה מאוד למרכז הרפואי רמב"ם אולם תוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • קריית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully