וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי לעבר אוטובוס סמוך לבית אל: הנהג נפצע קל

אש נפתחה מעט אחרי חצות לעבר קו 140 של אגד מירושלים לבית אל. הנהג נפצע מרסיסי הזכוכית וטופל במקום. דובר צה"ל הודיע כי כוחות החלו בסריקות נרחבות אחר החשודים

קרדיט: הצלה ללא גבולות

נהג אוטובוס נפצע הלילה (ראשון) באורח קל בפיגוע ירי לעבר אוטובוס סמוך לבית אל שבבנימין. הירי בוצע מעט אחרי חצות לעבר קו 140 של אגד מירושלים לבית אל. הנהג נפצע מרסיסי זכוכית וטופל במקום, ומחקירה ראשונית עלה כי נורו ארבעה כדורים ונזק נגרם לשמשת האוטובוס. כוחות צה"ל פתחו בסריקות נרחבות אחר החשודים.

יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל ישראל גנון אמר כי "כבר חודשים אנחנו מתריעים על נסיונות פגיעה בנהגי האוטובוסים באזור יהודה ושומרון. אנחנו מחזקים את ידי מערכת הבטחון בניסיונתיהם למצוא את המפגעים". גנון התריע כי נהגים רבים שוקלים להפסיק לנהוג באוטובוסים בעקבות האירועים האחרונים. "דמנו אינו הפקר", הוסיף.

התקרית מגיעה ברקע גל טרור בגדה. באירוע דומה שהתבצע בחודש נובמבר, שני בני אדם נפצעו באורח קל בפיגוע ירי לעבר אוטובוס באזור בית אל. הנוסעים, נהג האוטובוס ונוסע כבן 35, נפגעו מרסיסי זכוכית לאחר שנפגעה שמשת האוטובוס - קו שירות שנסע סמוך למחסום פוקוס בכביש 466.

עוד בוואלה! NEWS:
השלישית בתור לנשיאות: הפוליטיקאית הדמוקרטית ש"ניפצה תקרת שיש"
היום שאחרי ההערה הפיקודית: המזכיר הצבאי על הכוונת של נתניהו
שני נערים נוספים נעצרו בחשד לטרור יהודי; מאות הפגינו בירושלים

ירי על לעבר אוטובוס סמוך לבית אל, 6דצמבר 2019. TPS, אתר רשמי
סימני הירי בשמשת האוטובוס סמוך לבית אל, הלילה/אתר רשמי, TPS

לפני כחודש נפצע חייל צה"ל באורח קשה סמוך להתנחלות בית אל מדקירת סכין ומאבן שהוטחה בראשו על ידי מחבל, שככל הנראה הצליח לחדור דרך הגדר, הפתיע את החייל ונמלט. על פי עדי ראייה, הפלסטיני הצליח להגיע עד לעמדה שבה היה החייל ובמהלך מאבק בין השניים הצליח לדקור אותו בסכין ולתקוף אותו באבן ממרחק קצר. מהסימנים בשטח עלה כי גם המחבל נפצע במאבק. גורמי הביטחון פתחו בסריקות אחר המחבל. החייל פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם נותח ומצבו מוגדר כעת בינוני. המחבל הסגיר עצמו אתמול לידי כוחות הביטחון.

לפני כשבוע חשוד פלסטיני ניסה לדרוס אזרחים בכיכר החטיבה המרחבית "שומרון". מחקירה ראשונית של ניסיון הפיגוע, עלה כי מחבל הגיע ברכב מכיוון העיר שכם וניסה לדרוס אזרחים וחיילים שאבטחו טרמפיאדה. הנהג הפלסטיני החשוד נורה ונפצע באורח קל-בינוני. עוד דווח כי לא היו נפגעים בתקרית.

(עדכון ראשון: 00:35)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ירי על לעבר אוטובוס סמוך לבית אל, 6דצמבר 2019. tps, אתר רשמי
סימני הירי בשמשת האוטובוס סמוך לבית אל, הלילה/אתר רשמי, tps
אוטובוס קו 140 של אגד שנפגע מירי ליד בית אל. ארגון נהגי האוטובוסים בישראל, אתר רשמי
האוטובוס שנפגע/אתר רשמי, ארגון נהגי האוטובוסים בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully