וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמך באם שחלתה בסרטן ותקף את הבת: כך פעל המורה החשוד מרחובות

1.1.2019 / 21:48

לפי החשד, המורה ביקש לתמוך במשפחה שבה חלתה האם וכך התקרב לתלמידה. הורים שהבחינו בתמונה שבה נראה המורה מחבק ומנשק את הנערה, העבירו אותה מיד ליועצת בית הספר. היועצת מסרה את התמונה לידיו של המנהל והשניים פנו יחדיו למשטרה שעצרה את המחנך ופתחה בחקירה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
היועצת ראתה את התמונה והזעיקה את המשטרה/ראובן קסטרו

לאחר שמורה בן 60 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בשתי תלמידות, בבית הספר ברחובות שבו לימד מנסים לשוב לשגרה. הורי התלמידים בבית הספר מספרים כי כששמעו את העדויות בנוגע למעשיו לכאורה של המורה, הם פנו מיד לצוות בית הספר כדי שזה יערב את המשטרה.

על פי עדויותיהם של ההורים, השתלשלות האירועים החלה כשהוריה של תלמידה בבית הספר נתקלה בתמונה בה נראים המורה המשמש כמחנך, לצד תלמידה שאמה חלתה בסרטן. לדברי ההורים, המורה שעבד בבית הספר במשך 16 שנים, ביקש לתמוך במשפחתה ובכך הצליח להתקרב לתלמידה. בתמונה שהגיעה לידי ההורים נראה המורה מחבק ומנשק את התלמידה.

בשלב זה, ההורים העבירו את התמונה לידי יועצת בית הספר. היועצת הציגה את התמונה בפני מנהל בית הספר, ויחדיו הם פנו למשטרה עם הממצאים. לאחרונה המחנך נעצר ונחקר בחשד ש ביצע בשתי תלמידות בנות 15 מעשים מגונים במהלך שנת הלימודים.

עוד בוואלה! NEWS:
פומפאו לנתניהו: מחויבים לתמוך בישראל גם אחרי הנסיגה מסוריה
אושרה רפורמת הפיגומים: ברגע האחרון נמנעה שביתה כללית במשק
"בטוח שאף פעם לא עישנת חשיש": אברג'יל ממשיך להתיש את התובע

בית משפט בראשון לציון, מאי 2015. ראובן קסטרו
בית המשפט בראשון לציון האריך את מעצר החשוד/ראובן קסטרו

על הפרשה הוטל צו איסור פרסום שחלקו המרכזי הוסר היום על ידי בית משפט השלום בראשון לציון. בעקבות הגשת התלונה בתחנת משטרת רחובות פתחו בחקירה, במהלכה עלו עדויות ותלונות נוספות ממספר גדול של תלמידים, וכן עדויות מצוות המורים בבית הספר.

מעצרו של החשוד הוארך היום בפעם השלישית. השופטת זהר דיבון סגל, כתבה בהחלטתה כי "מדובר בבקשה שלישית להארכת מעצר של החשוד. הוא ניצל את מעמדו כמחנך, ועל פי שתי תלונות של שתי תלמידות הוא ביצע בהן מעשים מגונים. ברשות החשוד נתפס חומר פורנוגרפי. עוצמת החשד מבוססת על עדויות של התלמידות ודפוס ההתנהגות אכן מלמד על התנהלות לא הולמת של מחנך, בין היתר בקניית מתנות לתלמידות, שיחות טלפון בשעות לא מקובלות ומפגשים מחוץ לשעות הלימוד".

סניגורו של החשוד מכחיש את המיוחס לו וטוען כי "לא היו דברים בעלי אופי מיני". המורה נשלח למעצר בית של שבוע. בית המשפט אסר לפרסם את שם המוסד החינוכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully