וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשה ביטחונית שנחקרת בשב"כ: שלושה יהודים נעצרו

שלושה נערים נעצרו בעקבות התפתחות בפרשה הביטחונית הנחקרת במעורבות שירות הביטחון הכללי. במסגרת המעצרים, כוחות יס"מ ושב"כ פשטו על ישיבה בשומרון ועצרו את תלמידיה. עורך דינו של אחד מהם: "מנסים בדרכים אלימות לחלץ הודאות מנערים צעירים"

צלמים זמניים מורשים

שלושה נערים נעצרו היום (ראשון) בעקבות התפתחות בפרשה ביטחונית שנחקרת במעורבות שירות הביטחון הכללי (שב"כ). על פי הודעת ארגון "חוננו", במסגרת המעצרים כוחות יס"מ ושב"כ פשטו על ישיבה בשומרון, ערכו חיפוש במקום ועצרו את אחד מהנערים בישיבה. נער נוסף, בן 16 מצפת, נעצר בדרך לישיבה. העצורים הועברו לחקירה.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, שמייצג את אחד מהנערים שנעצרו, אמר כי "נראה שבשב"כ ובפרקליטות לא מפנימים את המסקנות מהחקירות הביטחוניות האחרונות ומהביקורת שמופנת כלפיהם, ומנסים רק בדרכים אלימות ובלתי קבילות לחלץ הודאות מנערים צעירים. גם הפעם נעצר קטין, צעיר, כאשר נמנע ממנו מפגש עם עו"ד באופן חריג. בזמן הקרוב נפנה בדחיפות לבית המשפט בכדי לבקש שיאפשרו לראות את הנער ולעקוב אחר מצבו".

עו"ד איתמר בן גביר שמייצג את הקטין שנעצר מסר כי "רק בשבוע האחרון נחשפו בתכנית עובדה הקלטות איומות ומזעזעות ובהן מדובבים שוטרים מתעללים בנער קטין, פוגעים בו, מרעיבים אותו, מאיימים עליו ועושים מניפולציות קשות במטרה לחלץ הודאה. צו איסור מפגש עם עורך דין שהוצא למרשי נועד בדיוק לאותה המטרה של הגברת הלחץ וההתעללות".

עוד בוואלה! NEWS:
המפלגה נקנתה באוגוסט: ועדת הכנסת אישרה את פיצול הבית היהודי
אפשרה לילדה למות מצמא: חברת דאעש מגרמניה מואשמת בפשעי מלחמה
תקופת בחירות וסכנת הידרדרות: תפוח האדמה הלוהט של הכסף הקטארי

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
גבר באזיקים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ארגון תג מאיר מסר כי הוא "מחזק את כוחות הביטחון בפעילותם שמטרתה להביא לדין את האחראים לפרשת טרור יהודי, בין השאר בביצוע מעצרים כפי שפורסם מוקדם יותר היום". בארגון דחו גם את טענות "חוננו" על פעילות כוחות הביטחון והזכירו כי "שניים מהנאשמים בשריפתו למוות של מוחמד אבו חדיר היו קטינים בעת ביצוע המעשה. עובדה זו איננה מקטינה כהוא זה את הצורך להגיע לחקר האמת בפרשות נוראיות מסוג זה".

(עדכון ראשון: 12:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully