וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ של בריטניה: תפיסת עולמו של טראמפ היא שחור או לבן

האנט אמר בראיון ל-BBC כי נשיא ארה"ב הוא "מומחה בדיבור במונחים של שחור או לבן". הוא גם נשאל על החזרת הכוחות האמריקנים מסוריה וטען כי על הקואליציה נגד דאעש להישאר דרוכה: "המלחמה לא הסתיימה"

ללא

שר החוץ של בריטניה ג'רמי האנט ביקר היום (שישי) את תפיסת עולמו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעקבות החלטתו להחזיר את הכוחות האמריקניים המוצבים בסוריה. "טראמפ הוא מומחה בדיבור במונחים של שחור או לבן על מה שקורה בעולם", אמר האנט בראיון לרדיו של רשת BBC.

האנט הוסיף כי על הקואליציה להישאר "דרוכה" במלחמה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). "ביצענו התקדמות גדולה במלחמה נגד דאעש, אבל היא לא נגמרה, ואף שהם איבדו כמעט את כל השטחים שלהם, הם עדיין מחזיקים בשטח מסוים והוא עדיין מהווה סכנה", הסביר.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל איומי טורקיה: צבא סוריה נכנס לעיר אסטרטגית שפינו הכורדים
אחרי הנסיגה מסוריה: טראמפ הגיע לביקור פתע בעיראק
טראמפ על הנסיגה מסוריה: "ישראל עושה עבודה טובה בלהגן על עצמה"

שר החוץ של בריטניה ג'רמי האנט יוצא מדאונינג 10, לונדון, 14 בנובמבר 2018. רויטרס
בריטניה הזהירה את ארה"ב כי המלחמה נגד דאעש לא הסתיימה. האנט/רויטרס

בשבוע שעבר הכריז טראמפ על הסגת הכוחות, ובכך הדהים את בעלות בריתה של ארצות הברית - בהן בריטניה וצרפת - שהזהירו כי המערכה נגד הטרוריסטים בסוריה לא הסתיימה. בריטניה, המהווה חלק מהקואליציה נגד דאעש, משתתפת בתקיפות אוויריות בסוריה ובעיראק. טראמפ הסביר בביקורו בעיראק השבוע כי על ארצות הברית להפסיק להיות "השוטרת של העולם".

האנט, שנשאל בראיון מה יקרה אם הכוחות האמריקניים יוחזרו גם מאפגניסטן, כפי שדווח בתקשורת העולמית, השיב: "נמשיך לעשות כל מה שאנחנו צריכים כדי לוודא שרחובות בריטניה בטוחים. זאת סוגיה ביטחונית עבור בריטניה לא פחות מאשר עבור אפגניסטן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ במהלך ביקור פתע לחיילים אמריקאים בבסיס חיל האוויר האמריקאי בעיראק 26 בצדמבר 2018. רויטרס
אמר כי ארה"ב צריכה להפסיק להיות "השוטר של העולם". טראמפ/רויטרס

במקביל, גורמים אמריקניים אמרו לרשת ABC כי נסיגת ארצות הברית מסוריה עשויה להימשך זמן רב מהצפוי. הערכה זו מגיעה אחרי שנטען כי החזרת 2,000 החיילים עשויה לארוך כ-30 יום בלבד. הגורמים הדגישו כי לא התקבלו אף החלטות סופיות לגבי לוח הזמנים המתכונן לתהליך - אך הוא עשוי להימשך חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully