וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוני תצפית ורחפנים: הדרישות האסטרונומיות לאבטחת האירוויזיון

28.12.2018 / 13:52

לידי וואלה! NEWS הגיעה רשימת הדרישות לחברות המתמודדות במכרז לאבטחת האירוע הגרנדיוזי שיתקיים בתל אביב במאי הקרוב. "מדובר באמצעים בעלויות של עשרות מיליוני שקלים"

AP

בלוני תצפית, מכונות שיקוף, שערי מגנומטרים, מצלמות במעגל סגור, רחפנים, עשרות מאבטחים חמושים באקדחי גלוק, חדר פיקוד ומאות סדרנים ומאבטחים לא חמושים - הם רק חלק מהסדרי האבטחה שיופעלו במהלך אירוויזיון 2019 שיתקיים השנה בתל אביב.

בתחילת השבוע נערך סיור של חברות אבטחה שעתידות להתמודד במכרז להפעלת מערך האבטחה באירוע התרבות הגדול של השנה, שצפוי להיות רחב בהיקפו מהפעמים הקודמות שבהן ישראל אירחה את האירוויזיון.

עוד בוואלה! NEWS
תיעוד: פעילי חיזבאללה נמלטים מהמנהרות שצה"ל הציף בלבנון
בצל איומי טורקיה: צבא סוריה נכנס לעיר אסטרטגית שפינו הכורדים
שבוע לאחר ששוחרר: עבריין נורה ונפצע בינוני

מצלמת אבטחה. ShutterStock
100 מצלמות פנימיות, 80 מצלמות חיצוניות, 20 מצלמות חכמות/ShutterStock

לידי וואלה! NEWS הגיע מפרט האבטחה של האירוויזיון ממנו עולה הדרישות לחברה שתנצח במכרז. החברה שתזכה תחויב להציב עשרות מאבטחים חמושים באקדחי גלוק 19C או גלוק 19 דור רביעי. בנוסף, יוצבו מוקדנים בהיקף של 2,400 שעות פעילות, סדרנים בהיקף פעילות של 43,000 שעות, מאבטחים בהיקף של 42,000 שעות, אחמ"שים בהיקף של 6,000 שעות ומפעילי מכונות שיקוף בהיקף של 4,000 שעות פעילות.

מלבד היקף כוח האדם, חברות האבטחה ידרשו גם להציב, בין היתר, עשר מכונות שיקוף, כאלה הזהות למכונות שמוצבות בנמלי התעופה, 50 שערי מגנומטר, כמאה מצלמות פנימיות, 80 מצלמות חיצוניות, 20 מצלמות חכמות, חמישה רחפנים נושאי מצלמות, שני בלוני תצפית ועוד.

על פי התכנית, תחילת הצבת האמצעים האלקטרוניים תתחיל כבר באמצע חודש מרץ. אבטחת ביתן 14 בגני התערוכה - שם יתקיים האירוע - תחל ב-18 באפריל. האבטחה על ביתן 1 בו יתקיים המופע תוצב החל מ-27 באפריל. האבטחה בביתנים הנוספים 11,12,13,14 בגני התערוכה תחל ב-1 במאי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. GettyImages
ספק בנוגע לעמידה בדרישות. נטע ברזילי באירוויזיון 2018/GettyImages

לתכנית האבטחה מתווספות שתי החזרות הגנרליות לחצי הגמר הראשון שיתקיימו בין 14-13 במאי, ולשתי החזרות הגנרליות לחצי הגמר השני שיתקיימו ביומיים העוקבים 16-15 במאי, יחד עם החזרות הגנרליות של הגמר שיתבצעו ב-17 ו-18 במאי. המפרט אינו כולל את סידורי האבטחה של שב"כ והמשטרה שיהיו באירוע.

בעל חברת אבטחה אמר לוואלה! NEWS כי מדובר במפרט אבטחה שהיקפו עומד על עשרות מיליוני שקלים. עם זאת, חברות רבות המשתתפות במכרז טענו כי מדובר מפרט נוקשה, ואף הטילו ספק אם יוכלו לעמוד בדרשיות של תאגיד השידור "כאן", האמון על הפקת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully