וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר ששוחרר: עבריין נורה ונפצע בינוני

28.12.2018 / 13:59

ימים לאחר שסיים את מאסרו במסגרת שחרור האסירים ההמוני, עבריין בכיר מאשדוד נורה ונפצע באורח בינוני סמוך ליישוב אזור. חקירה העלתה כי קבוצת עבריינים נפגשה בשולי כביש 44, שם פרצה מחלוקת שנגמרה בחילופי ירי. שלושה אסירים משוחררים אחרים נעצרו השבוע

ניב אהרונסון

אסיר ששוחרר בשבוע שעבר מבית הסוהר במסגרת השחרור ההמוני, נפצע הלילה (שישי) באורח בינוני מירי סמוך לאזור. דוד קריחלי, עבריין בכיר מאשדוד, ריצה את מרבית תקופת המאסר שנגזרה עליו לאחר שהורשע בסחיטה באיומים. בעבר עלה שמו כמי שחבר בכנופיה הגרוזינית באשדוד, והוא מוגדר יעד של משטרת מרחב לכיש.

מחקירה ראשונית של משטרת מרחב איילון עולה כי קבוצה של עבריינים נפגשה בשולי כביש 44 ליד אזור. בשלב מסוים פרצה ביניהם מחלוקת, בסיומה נורה קריחלי. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון בחולון.

לקריאה נוספת בנושא
חזר לזירת הפשע: שוחרר השבוע מהכלא - ונתפס פורץ לדירה
שוחרר מהכלא לפני יומיים: צעיר בן 25 נהרג בתאונה בכניסה לנהריה

שחרור מוקדם של אסירים מכלא מעשיהו 20 דצמבר 2018. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
אסירים משתחררים מכלא מעשיהו/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

שלושה חשודים נעצרו מאז שחרור האסירים ההמוני בשבוע שעבר, בהם אברהם מאניאם, תושב בת ים בן 43, כשנלכד בעת שניסה לפרוץ לבית בקבוצה שילר שליד רחובות. צעיר בן 25, נהרג יומיים לאחר שחרורו מהכלא בתאונת דרכים סמוך לכניסה לנהריה. ההרוג סטה ככל הנראה מנתיב הנסיעה ופגע בעץ כשרכב על אופנוע גנוב.

כאלף אסירים פליליים הכלואים במתקני הכליאה בישראל זכו ביום חמישי שעבר לשחרור מוקדם, והחלו לצאת מבתי הכלא. זאת לאחר ששירות בתי הסוהר החליט לקצר חלק מתקופת המאסר לאסירים כקיצור מנהלתי שעשוי להגיע עד 30 שבועות, בכדי להקל על רמת הצפיפות בבתי הכלא בישראל.

עוד באותו נושא

חוזרים לרחובות ישראל: כאלף אסירים השתחררו מבתי הכלא

לכתבה המלאה
תאונת דרכים עצמית בה נהרג רוכב אופנוע בן 25 בכניסה לנהריה, 22 בדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
נהרג יומיים לאחר שחרורו. זירת התאונה בנהריה, בשבוע שעבר/דוברות משטרת ישראל

ההחלטה התקבלה בעקבות פסיקת בג"ץ שקבעה תנאי כליאה, בתוכם גם רמת הצפיפות המקסימלית בבתי הכלא. כדי לעמוד ביעד שקבע בג"ץ, מתכוונים בשב"ס להגדיל את היקף האסירים שיישאו את מאסרם בעבודת שירות ולא מאחורי סורג ובריח, זאת על פי התוכנית שתחל בקרוב. עבודות שירות יחולו על אסירים שנגזר עליהם עונש של עד תשעה חודשים ולא חצי שנה, כמו שנקבע עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully