וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לזירת הפשע: שוחרר השבוע מהכלא - ונתפס פורץ לדירה

26.12.2018 / 19:59

האסיר המשוחרר, אברהם מאניאם, תושב בת ים בן 43, ריצה 26 חודשי מאסר בגין עבירות רכוש. הוא נתפס בשעת מעשה כשפרץ לבתים בקבוצת שילר, וברשותו נמצאו רכוש, בגדים, כסף וחפצים שונים. השבוע השתחרר לצד כאלף אסירים במסגרת השחרור המנהלי

ניב אהרונסון

תושב בת ים בן 43 שהשתחרר מהכלא במסגרת שחרור אסירים מוקדם, נלכד כשהוא מנסה לפרוץ לבית בקבוצת שילר שליד רחובות. מעצרו של האסיר המשוחרר, אברהם מאניאם, הוארך היום (רביעי) בארבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון.

בשבוע שעבר סיים לרצות 26 חודשי מאסר בגין עבירות רכוש. הוא נתפס בשעת מעשה, לאחר שהתקבל דיווח על חשוד שפרץ לבתים וגנב רכוש, בגדים, כסף וחפצים שונים. שוטרי תחנת יבנה שהגיעו למקום עצרו את החשוד. ביום שבת בשבוע שעבר נהרג אסיר משוחרר בן 25, שעל פי החשד גנב אופנוע, בתאונה עצמית סמוך לכניסה לנהריה. ההרוג השתחרר אף הוא ממאסר במסגרת מבצע שחרור האסירים.

עוד בוואלה! NEWS:
הנשק של לפיד מול נתניהו: הקמפיינר שהוביל לנצחון הליכוד ב-2015
רוסיה: התקיפה של ישראל בסוריה "פרובוקציה" שסיכנה טיסות אזרחיות
הסוף למינוי מקורבים בשלטון המקומי? התקנות החדשות נגד התופעה

תאונת דרכים עצמית בה נהרג רוכב אופנוע בן 25 בכניסה לנהריה, 22 בדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
נהרג לאחר שגנב אופנוע. זירת התאונה, נהריה/דוברות משטרת ישראל

כאלף אסירים פליליים הכלואים במתקני הכליאה בישראל זכו לשחרור מוקדם, והחלו לצאת מבתי הכלא, זאת לאחר ששירות בתי הסוהר החליט לקצר חלק מתקופת המאסר לאסירים כקיצור מנהלתי, שיקל על רמת הצפיפות בבתי הכלא בישראל. בימים הקרובים צפויים להשתחרר עוד כמה מאות אסירים נוספים.

ההחלטה התקבלה בעקבות פסיקת בג"ץ שקבעה תנאי כליאה, בתוכם גם את רמת הצפיפות המקסימלית בבתי הכלא. כדי לעמוד ביעד שקבע בג"ץ, מתכוונים בשב"ס להגדיל את היקף האסירים שישאו את מאסרם בעבודת שירות ולא מאחורי סורג ובריח, זאת על פי התוכנית שתחל בקרוב. עבודות שירות יחולו על אסירים שנגזר עליהם עונש של עד תשעה חודשים ולא חצי שנה, כמו שנקבע עד היום, ובכך מעריכים בשב"ס, יהיה ניתן לצמצם בכאלף את מספר האסירים הכלואים בפועל בבתי הכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully