וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק של לפיד מול נתניהו: הקמפיינר שהוביל לנצחון הליכוד ב-2015

26.12.2018 / 16:27

לוואלה! NEWS נודע שהפרסומאי והיועץ האסטרטגי רמי יהודיחה, שניהל את קמפיין הליכוד בבחירות הקודמות, ישמש מנהל הקמפיין והפרסומאי של יש עתיד והיו"ר לפיד במערכת הקרובה. הפרסומאי הוביל שורה של קמפיינים מנצחים בהם זה של משה ליאון בבחירות לראשות עיריית ירושלים

צילום: רוני כנפו

פרסום ראשון: במאמץ להביס את נתניהו, יש עתיד לוקחים את הקמפיינר של הליכוד משנת 2015. לוואלה! NEWS נודע היום (רביעי) כי הפרסומאי והיועץ האסטרטגי רמי יהודיחה, שניהל את קמפיין הבחירות של הליכוד בבחירות הקודמות, ישמש מנהל הקמפיין והפרסומאי של יאיר לפיד ויש עתיד בבחירות הקרובות.

יהודיחה, שעומד בראש משרד הפרסום Lead, שימש ב-2015 פרסומאי ואסטרטג ראשי של הליכוד ונתניהו. במערכת הבחירות המוניציפלית האחרונה הוביל שורה של קמפיינים מנצחים - כמו זה שהביא לניצחון של משה ליאון בראשות עיריית ירושלים. כמו כן, הוא ניהל את הקמפיין של אסף זמיר לראשות עיריית תל אביב לאחר שליווה את מפלגתו "רוב העיר", בשלוש מערכות הבחירות האחרונות בעיר.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הולכים הביתה: הכנסת מאשרת בהליך מזורז את הצעת החוק לפיזורה
נתניהו וראשי המתנחלים נפגשו: "הבחירות הקרובות - הקרב על הבית"
"לא שולל שום דבר": הפוליטיקאים ששוקלים לשוב למסדרונות הכנסת

ישיבת סיעת יש עתיד 26 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
מתכנן להביס את נתניהו. לפיד בישיבת הסיעה, לפני יומיים/ראובן קסטרו

הפרסומאי והיועץ האסטרטגי אינו איש הקמפיין היחיד שעבד עם נתניהו בעבר ויעבוד במערכת הבחירות הזו עם אחד מיריביו. כפי שפורסם בוואלה! NEWS גם שלמה (מומו) פילבר, מקורבו של נתניהו לשעבר, קיים בשבועות האחרונים מגעים עם ראשי הבית היהודי, נפתלי בנט ואיילת שקד על שיתוף פעולה בבחירות הבאות.

השניים דנו עם מי ששימש כראש מטה הבחירות בליכוד ב-2015 ומאז הפך לעד מדינה, על שימת דגש בהבאת קהלים חדשים מהציבור הדתי וניתוח סביבת הפעולה של נתניהו, שעמו פילבר עבד יותר מ-20 שנה.

בכירי כל המפלגות החלו להיערך בימים האחרונים לקמפיין בזק של 105 יום, לרוחב המערכת הפוליטית בישיבות התנעה ומינוי אנשי מטה, קמפיין ואסטרטגיה. כפי שפורסם בוואלה! NEWS נתניהו אינו מתכוון להיעזר באנשי אסטרטגיה וקמפיין חיצוניים בבחירות הנוכחיות. לדברי גורמים בסביבתו, הוא מתכוון למנות בעיקר אנשי ניהול, תקשורת ושטח - ולנהל את האסטרטגיה של הליכוד בעצמו. לפי ההערכה, נתניהו עשוי למנות את אחד מבכירי הליכוד, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם או אחד מהשרים המקורבים - כמנהל הקמפיין. כמו כן, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהגביר באחרונה את הנוכחות שלו ברשתות החברתיות, צפוי לקחת חלק פעיל בקמפיין "ברמת מעורבות גבוהה יותר מב-2015", אך לא לקבל תפקיד רשמי.

דוברו של ראש הממשלה, יונתן אוריך, מסר בתגובה לפרסום בוואלה! NEWS: "הקמפיינר של הליכוד ב-2015 היה בנימין נתניהו והוא ימשיך איתנו גם בבחירות הקרובות".

(עדכון ראשון: 16:03)

עוד באותו נושא

עם יאיר לצדו ובלי עזרה מבחוץ: נתניהו מתניע את המרוץ לבחירות

לכתבה המלאה
רמי יהודיחה. אייל יצהר, גלובס, אתר רשמי
שורה של קמפיינים מנצחים. יהודיחה/אתר רשמי, אייל יצהר, גלובס
  • עוד באותו נושא:
  • יש עתיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully